arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹

با افزایش آمار مبتلایان کرونا، اسرائیل به سگ‌ها متوسل شد

منابع خبری اسرائیل از تلاش وزارت جنگ این رژیم برای استفاده از سگ‌ها با هدف مقابله با ویروس کرونا در سایه افزایش روزافزون آمار مبتلایان در مناطق اشغالی خبر دادند. خبرنگار کانال سیزدهم تلویزیون اسرائیل در این باره گفته است سگ ها می توانند با بوکشیدن، بیماری هایی همچون آنفلونزای عادی، سرطان و مالاریا را شناسایی کنند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت جنگ اسرائیل طی روزهای اخیر برای آموزش سگ‌ها از یگان موسوم به «عوکتس» برای شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا تلاش کرده است.

خبرنگار کانال سیزدهم تلویزیون اسرائیل در این باره گفته است سگ ها می توانند با بوکشیدن، بیماری هایی همچون آنفلونزای عادی، سرطان و مالاریا را شناسایی کنند .

وی به استفاده برخی کشورها همچون انگلیس از سگ ها در انجام چنین ماموریتهایی اشاره کرده است.

به سگ های یگان موسوم به عوکتس، نمونه برداری های انجام شده از مبتلایان به ویروس کرونا عرضه می شود و از آنها خواسته می شود تا بوی آن را شناسایی کنند و آنگاه دم خود را تکان دهند. خبرنگار اسرائیلی در عین حال با ناامیدی گفته است که احتمالات چنین تجربه ای خیلی کم است.

افزایش آمار مبتلایان در مناطق اشغالی

وزارت بهداشت اسرائیل عصر امروز از مرگ سه مبتلای دیگر به ویروس کرونا و افزایش آمار فوتی های ناشی از این ویروس به 18 نفر خبر داد.

وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد تا امروز سه شنبه آمار کل مبتلایان به ویروس کرونا به 4831 نفر خبر داد و حال 69 نفر از آنها را بسیار وخیم اعلام کرده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان