arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹

تهدید 3 هواپیمای مسافربری روسیه به بمب گذاری

تهدید به بمب گذاری در روسیه با وجود گسترش کرونا همچنان ادامه دارد و امروز چهارشنبه، یک مقام هواپیمایی روسیه اعلام کرد که سه هواپیمای مسافربری در این کشور، تهدید به بمب گذاری شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقام هواپیمایی روسیه که نامش اعلام نشده است به خبرگزاری دولتی تاس گفت: افراد ناشناس، سه هواپیمای مسافربری را تهدید به بمب‌گذاری کردند.

وی افزود: افراد ناشناس پیام‌هایی را به ایمیل فرودگاه بین‌المللی شرمتووای مسکو ارسال کرده و در آن از جاسازی بمب‌ در سه هواپیما در مسیرهای کراسنویارسک -مسکو، پرم-مسکو و مسکو-سن پترزبورگ خبر دادند.

مقام هواپیمایی روسیه خاطرنشان کرد که نخست در مورد بمب گذاری هواپیمایی که از پرم به مسکو پرواز می‌کرد خبر داده شد اما بدون حادثه فرود آمد و هواپیمایی هم که از مسکو به سن پترزبورگ پرواز می‌کرد سالم به زمین نشست و همینک هواپیمایی از کراسنویارسک به مسکو پرواز می کند در هواست.

در ماه مارس گذشته بارها هواپیماهای مسافربری روسی تهدید به بمب گذاری شدند اما تاکنون هیچ حادثه‌ای در این مورد رخ نداده است.

تهدیدهای بمب‌گذاری به مساله‌ای امنیتی برای روسیه تبدیل شده است و هر سال هزاران تهدید به شکل ایمیل یا تهدیدهای تلفنی صورت می‌گیرد و مشکلات فراوانی را برای صنعت هوایی این کشور بوجود آورده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
United Kingdom
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
1
0
هرکشوری باروسیع دربیوافتع یعنی بایدفاتحه جهان راخواند.
نظرات بینندگان