arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹

معاون ترامپ:‌ سناریویی که در انتظار آمریکاست، بسیار شبیه به ایتالیا است

معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی درباره شیوع همه‌گیری کرونا در این کشور گفت که روزهای سختی در انتظار آمریکایی‌هاست. وی در ادامه سخنانش گفت: «در حال حاضر سناریویی که در انتظار آمریکاست، بسیار شبیه به ایتالیا است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی خطاب به شهروندان این کشور گفت که روزهای سختی در انتظار شما قرار دارد اما آینده در دستان شماست.

وی در ادامه سخنانش گفت: «در حال حاضر سناریویی که در انتظار آمریکاست بسیار شبیه به ایتالیا است.»

آخرین آمار در آمریکا حاکی از آن است که دست کم 191 هزار و 193 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و از این تعداد 4 هزار و 138 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کمبود تجهیزات پزشکی و محافظتی در آمریکا به یکی از چالش‌های اصلی ایالت‌های این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است.

طی روزهای اخیر فرمانداران ایالت‌های متعددی در آمریکا گفته‌اند که آنها تقریبا تجهیزات کافی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را دریافت نکرده‌اند.

«ند لامونت» فرماندار ایالت کانکتیکت امروز سه‌شنبه گفت که تامین تجهیزات پزشکی از انبار ملی راهبری آمریکا به پایان رسیده و هم اکنون این ایالت باید برای تامین تجهیزات کلیدی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به خود متکی باشد

منبع: فارس
نظرات بینندگان