arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۶۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۴ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
اکسیوس گزارش داد؛

گاف سنگین نتانیاهو: ارسال ویدیویی دروغین در مورد تعداد تلفات کرونا در ایران برای وزرای اسرائیل / ویدیو مربوط به یک سریال در سال ۲۰۰۷ بوده است

نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ویدیویی را در اختیار کابینه اش قرار داده و ادعا کرده است که این کلیپ، مدرکی است که نشان می دهد ایران در حال پنهان ساختن تلفات کرونا از طریق انداختن اجساد در بین زباله ها است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اکسیوس نوشت: نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ویدیویی را در اختیار کابینه اش قرار داده و ادعا کرده است که این کلیپ، مدرکی است که نشان می دهد ایران در حال پنهان ساختن تلفات کرونا از طریق انداختن اجساد در بین زباله ها است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»؛ چندین ساعت بعد، دفتر نتانیاهو متوجه شد که این ویدیو هیچ ارتباطی با ایران یا با بحران کرونا ندارد و در واقع بخشی از سریال «همه گیری» (پندمیک) در سال 2007 بوده است.

نتایناهو در جریان جلسه ای از طریق ویدیو کنفرانس با اعضای کابینه در روز دو شنبه، این اظهارات را برزبان آورده است.

به گفته ی دو وزیر که در جلسه حضور داشتند، نتانیاهو گفته است که میر شبت مشاور امنیتی ملی او، این ویدیو را در اختیارش قرار داده است.

پس از آن، بسیاری از وزرا خواستار تماشای ویدیو می شوند. نتانیاهو در پاسخ از مشاور امنیت ملی اش میخواهد ویدیو را برای اعضای کابینه ارسال کنند. اما به نظر می رسد این ویدیو در شبکه های جتماعی بین ایرانیان در حال پخش بوده و از طریقی به نتانیاهو رسیده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱
ع م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
6
4
از سوتی روحانی در مورد دستمال کاغذی های با دو مامور یکی‌با اسلحه یکی با کلت !!!! هم می نوشتید اونوقت میشدید خبرگزاری حرفه ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
6
6
اینکه ایران داره امار رو حداقل یک سوم رد میکنه جای شکی نیست ایران تنها کشوری بوده که آمار فوتی هش با درصدهاي جهانی تناسب نداره ایران تنها کشوری بود که آمار مبتلا شدگان به صورت خطی بوده و فرمول تصاعد عددی و هندسی کلا اینجا کارایی نداره انگار ما از جهان های موازی اومدیم
نظرات بینندگان