arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۷۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار کرونا در ایران را اعلام کرد:

فوتی ها ۳۱۶۰ نفر/ مبتلایان ۵۰۴۶۸ نفر/ بهبودی ها ۱۶۷۱۱ نفر

از ظهر دیروز تا امروز 14 فروردین1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۵۰۴۶۸ مورد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت:

از ظهر دیروز تا امروز 14 فروردین1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2875 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 50468 مورد رسید.

به گزارش انتخاب، جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون 16711 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 124 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشگان بر اثر این بیماری در کشور به 3160 نفر رسید.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
آرمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
1
سلام
چرا دو روزه آمار تعداد مبتلایان استانها اعلام نمیشه .
ولی من به سایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام مراجعه کردم .امار تا دوازده فروردین با هشت مورد افزایش 288نفر شده.بعد از دو روز یعنی امروز چهاردهم فروردین در 24ساعت قبلش هشت مورد مثبت ، 296 مورد مثبت شده. یعنی این وسط یک روز آمار اعلام نشده و مخفی شده.اونم سیزدهم فروردین . به نظرم پنهان کاری به اعتماد عمومی ضربه میزنه
من از مخاطبین سایت شما هم هستم که خبرهای دقیق و درست رو کار میکنین.لطفا پیشگام باشید و آمار روزانه استان ها رو اعلام کنید .و این مطالبه رو داشته باشید چرا روز سیزدهم فروردین هیچ استانی آمار کرونایی نداشته ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
کرونا اصولا تصاعدی افزایش میابد و بعد از پیک نزولی میشود ولی آمار کشور ما با یک رنج ثابت داره تغییر میکنه
یعنی شبیه آمار هیچ کشوری نیست
نظرات بینندگان