arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹

اهدای تلفن‌های هوشمند سامسونگ به بیماران مبتلا به کرونا

غول الکترونیک کره جنوبی می‌گوید قصد دارد تلفن‌های هوشمند خود را به بیماران مبتلا به کرونا اهدا کند. سامسونگ همچنین به کارخانه‌های Retool برای تولید ماسک‌های صورت کمک می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

غول الکترونیک کره جنوبی می‌گوید قصد دارد تلفن‌های هوشمند خود را به بیماران مبتلا به کرونا اهدا کند. سامسونگ همچنین به کارخانه‌های Retool برای تولید ماسک‌های صورت کمک می‌کند.
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مانند بسیاری از شرکت‌های فناوری، شرکت سامسونگ در تلاش است تا برای مبارزه با کرونا تلاش کند. این غول الکترونیک کره‌ای علاوه بر تأمین بودجه و تجهیزات پزشکی مانند کیت بهداشتی و ماسک صورت، سخت افزار‌هایی که معروف‌ترین آن تلفن‌های هوشمند و تبلت است نیز اهدا می‌کند.
سامسونگ در بیانیه‌ای در اواخر چهارشنبه گفت: «ما در حال اهدا گوشی‌های هوشمند به بیماران در قرنطینه هستیم تا به آن‌ها کمک کنیم با خانواده و دوستان خود در تماس باشند و همچنین دستگاه‌های ونتیلاتور و سایر وسایل بهداشتی را به بیمارستان‌ها و مراکز قرنطینه اهدا خواهیم کرد. ما همچنین به مؤسسات آموزشی تبلت می‌دهیم تا کودکان بتوانند در خارج از کلاس درس یاد بگیرند.»
سامسونگ اظهار داشت که ۲۹ میلیون دلار بودجه و کالا به دولت‌های محلی و جوامع برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کرده است. گسترش این ویروس در صنعت فناوری جهانی بسیار موثر است و شرکت‌های فناوری نیز فروشگاه‌ها و دفاتر خود را تعطیل می‌کرده و سفر را محدود کرده اند تا به مهار اختلال زنجیره بیماری کمک کنند.
سامسونگ نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده تلفن جهان به دلیل وقوع کرونا کارخانه خود در کره جنوبی و فروشگاه‌های خود را به طور موقت تعطیل کرد. این شرکت گفت که غربالگری‌های بهداشتی و بررسی دمای بدن را برای کارمندان قبل از ورود به تأسیسات شرکت انجام شده است و ضدعفونی عمیق نیز انجام داده است.
سامسونگ نیز مانند سایر تولید کنندگان تلفن، از ضعف عمومی در بازار رنج می‌برد، که بیشتر ناشی از افزایش قیمت تلفن‌ها و کاهش تعداد مصرف کنندگان است.

نظرات بینندگان