arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

شرکت اپل به‌ جبران خسارات مالی، ماسک تولید می‌کند

شرکت اپل که به‌دلیل تعطیل کردن برخی مراکز تولید خود از یک سو و کاهش فروش محصولاتش از سوی دیگر دچار خسارات مالی قابل‌توجهی شده، برای جبران بخشی از این زیان‌ها به‌ تولید ماسک‌های ویژه برای کادر پزشکی روی آورده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری فرانسه از سانفرانسیسکو، این شرکت اعلام کرد، به زودی یک میلیون ماسک ویژه محافظ صورت برای کادر پزشکی که در خط مقدم مبارزه با بیماری کووید – ۱۹ هستند، تولید می‌کند.

«تیم کوک» مدیرعامل شرکت اپل گفت: این غول فناوری پیش از این ۲۰ میلیون ماسک از سراسر جهان دریافت کرده است.

وی یادآور شد، اپل سپر محافظتی ویژه خود را طراحی و تولید انبوه این ماسک ها را در کارخانه های آمریکا و چین آغاز کرده است.

کوک گفت: قصد داریم بیش از یک میلیون ماسک ویژه را تا پایان هفته جاری منتقل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه توزیع اولیه ماسک ها در آمریکا انجام می شود، یادآور شد: این شرکت امیدوار است به سرعت عملیات توزیع این ماسک ها به کشورهای دیگر گسترش یابد.

اپل همچنین با چند شرکت بین المللی دیگر از جمله برند ایتالیایی «پرادا» در اصلاح خط تولید آنها برای تامین نیاز تجهیزات محافظتی در شرایط بحران کرونا همکاری می کند.

اپل اسفند سال گذشته، همه فروشگاه هایش در خارج از چین را برای کنترل شیوع کرونا تعطیل کرد.

با این حال، این شرکت همه ۴۲ فروشگاه خود را در چین در همان زمان بازگشایی کرد زیرا چین موفق به کنترل شیوع این ویروس شده بود و تعداد افراد مبتلا سیر نزولی گرفته بودند. البته شرکت اپل به فروش آنلاین خود ادامه می‌دهد.

تیم کوک همچنین اعلام کرد، در همه دفاتر اپل در خارج از چین، در حال ایجاد شرایط منعطف برای کارکنان هستیم. به این معنی که اعضای تیم ما در صورتی که نوع شغل‌شان اجازه دهد، دورکاری می‌کنند.

تاکنون یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۱۳۵ نفر در سراسر جهان به کووید – ۱۹ مبتلا شده اند. از این تعداد ۲۶۵ هزار و ۸۸۷ نفر بهبود یافته و ۶۹ هزار و ۵۰۲ نفر فوت کرده اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان