arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

اعلام قرنطینه کامل در اسرائیل / نتانیاهو: وسایل حمل و نقل عمومی تعطیل و از تردد میان شهر‌ها جلوگیری می‌شود / از خروج شهروندان از خانه در اعیاد فصح جلوگیری خواهد شد / برخی محدودیت‌ها بعد از اعیاد یهودی برداشته می‌شود

نخست وزیر اسرائیل دوشنبه شب از قرنطینه کامل به دلیل شیوع کرونا خبر داد. اضافه کرد: برخی محدودیت‌ها بعد از اعیاد یهودی در صورتی که شرایط مساعد شود برداشته می‌شود و باید شهروندان به این محدودیت‌ها عمل کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب از قرنطینه کامل فلسطین اشغالی به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، بنیامین نتانیاهو در سخنانی که از تلویزیون پخش شد، اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع کرونا از ساعت ۱۶ روز سه شنبه قرنطینه کامل در اسرائیل اجرا می‌شود.

وی افزود: از خروج شهروندان از منازلشان در اعیاد فصح جلوگیری خواهد شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: برخی محدودیت‌ها بعد از اعیاد یهودی در صورتی که شرایط مساعد شود برداشته می‌شود و باید شهروندان به این محدودیت‌ها عمل کنند.

کابینه نتانیاهو باید برای اجرایی شدن این طرح آن را تصویب کنند.

از دیگر محدودیت‌هایی که بنابر گفته نتانیاهو اجرا خواهد شد تعطیلی وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین جلوگیری از تردد میان شهرهاست.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شمار مبتلایان به کرونا در سرزمین‌های اشغالی را هشت هزار و ۴۳۰ نفر اعلام کرده و ۴۹ نفر نیز تا کنون جان خود را از دست دادند.

ویروس کرونا برای نخستین بار ۱۲ دسامبر (آذر/دی) گذشته در چین و در شهر «ووهان» شیوع یافت اما پکن به طور رسمی اواسط ژانویه (دی/بهمن) آن را اعلام کرد.

این ویروس بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت و اکثر کشورها را درگیر کرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان