arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

ارتش پاکستان 7 تروریست تحت تعقیب را کشت

ارتش پاکستان سه‌شنبه شب اعلام کرد: عملیات نیروهای این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه "وزیرستان شمالی" منجر به کشته شدن ۷ تروریست تحت تعقیب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های پاکستانی به نقل از بیانیه روابط عمومی ارتش این کشور گزارش دادند:دو عملیات اطلاعاتی-نظامی علیه مواضع تروریست‌ها در مناطق "وزیرستان شمالی و مهمند" به اجرا درآمد که درجریان آن ۷ تروریست کشته شدند.

ارتش پاکستان افزود: نیروهای امنیتی از مخفی‌گاه تروریست‌ها تجهیزات ارتباطی، مواد منفجره و مطالب چاپ شده مرتبط با اقدامات افراط‌گرایانه را کشف و ضبط کردند.

پیش‌تر ارتش پاکستان در ۲۸ اسفندماه گذشته طی عملیاتی علیه مواضع تروریست ها در منطقه «وزیرستان شمالی» ۷ تروریست را کشت و ۴ تن از نظامیان پاکستانی نیز در جریان این عملیات جان باختند.

ارتش پاکستان سه سال پیش عملیات بزرگ مبارزه با تروریسم در سراسر این کشور باعنوان "ردّ الفساد" و با ویژگی 'برخورد بدون تبعیض با تمام گروه های تروریستی' را آغاز کرد.

ارتش و نهادهای اطلاعاتی پاکستان طی سه سال گذشته تحت عملیات رد الفساد، ۱۵۰ فقره عملیات انجام داده است. به گفته سخنگوی ارتش این کشور دراین عملیات از چهارم اسفندماه ۹۵ تا اسفند گذشته، ۴۰۰ فقره عملیات تروریستی از جمله حملات انتحاری و بمبگذاری خنثی و ۳۴۴ تروریست نیز محکوم به اعدام شدند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان