arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹

محققان آلمانی: تنها 6 درصد مبتلایان به کرونا شناسایی شدند

 اسپوتنیک نوشت: از یک مطالعه در دانشگاه گوتینگن (آلمان) مشخص شد که احتمالا تعداد افراد بیمار به کرونا بسیار بیشتر از تعداد اعلام شده باشد. محققان برای شناسایی تعداد واقعی بیماران مبتلا به کروناویروس از تخمین میزان مرگ و میر کوید-19 و میانگین زمان شروع بیماری تا مرگ استفاده کردند. طبق نتیجه گیری آنها، از اواخر ماه مارس، تنها 6 درصد از کل افراد آلوده در جهان شناسایی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمار رسمی تعداد افراد مبتلا به کرونا احتمالا بسیار کمتر اعلام شده است.
 اسپوتنیک نوشت: از یک مطالعه در دانشگاه گوتینگن (آلمان) مشخص شد که احتمالا تعداد افراد بیمار به کرونا بسیار بیشتر از تعداد اعلام شده باشد.

محققان برای شناسایی تعداد واقعی بیماران مبتلا به کروناویروس از تخمین میزان مرگ و میر کوید-19 و میانگین زمان شروع بیماری تا مرگ استفاده کردند. طبق نتیجه گیری آنها، از اواخر ماه مارس، تنها 6 درصد از کل افراد آلوده در جهان شناسایی شدند. تشخیص ناکافی و دیر در مورد بیماران، به این سوال مهم پاسخ می دهد که چرا در بعضی از کشورها تعداد قربانیان کرونا زیاد است و مقیاس واقعی این بیماری اینقدر کم گرفته می شود.

به گزارش لنست، محققان آلمان را به عنوان استاندارد در نظر گرفتند، جایی که طبق برآوردهای آنها حدود 15.6 درصد افراد آلوده به این ویروس شناسایی شده اند، این آمار در کره جنوبی تقریبا 50 درصد است.

علاوه بر این، در ایتالیا و اسپانیا، جایی که میزان مرگ و میر بر اثر کرونا بالاست به ترتیب تنها 3.5 و 1.7 درصد از کل مبتلایان شناسایی شده اند. در ایالات متحده و بریتانیا نیز به ترتیب 1.6 و 1.2 درصد از کل مبتلایان در این کشور شناسایی شدند.

محققان با استفاده از روش خود تعداد واقعی افراد مبتلا به کرونا را اعلام کردند که در ایالات متحده بیش از 10 میلیون نفر، در اسپانیا بیش از پنج میلیون، در ایتالیا حدود سه میلیون، در انگلیس حدود دو میلیون نفر می باشند. آنها نشان دادند که تعداد بسیار زیادی از بیماران واقعی کرونا هنوز شناسایی نشده و تهدیدی بالقوه برای جامعه می باشند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
1
و ایران؟
نظرات بینندگان