arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۹

تلفات کرونا در ترکیه به بیش از ۹۰۰ نفر رسید

طبق اعلام رسمی دولت ترکیه، میزان جان باختگان ویروس کرونا در این کشور به ۹۰۸ نفر و شمار مبتلایان به ۴۲۲۸۲ نفر افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقام‌های ترکیه ضمن اعلام افزایش آمار ابتلا و جان باختگان ویروس کرونا در این کشور، از مبتلا شدن ۴۲۲۸۲ نفر و قرار گرفتن ۱۳۸ هزار نفر در قرنطینه خبر دادند.

بنا بر گزارش شبکه «تی آر تی»، وزیر کشور ترکیه اعلام کرد، در راستای اجرای تدابیر دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجموع ۱۳۸ هزار نفر از شهروندان ترکیه در سراسر این کشور در قرنطینه قرار گرفته‌اند.

به گفته «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه در مجموع ۱۲۲۵۰۰ نفر در ۱۸۰ منطقه واقع در سراسر ترکیه در قرنطینه هستند و بقیه هم در اقامتگاه‌های ویژه تحت قرنطینه قرار دارند.

سویلو همچنین خبر داد که ۸۵ تا ۹۰ درصد از مردم ترکیه محدودیت‌های اعلام شده توسط دولت برای مقابله با شیوع کرونا از قبیل در خانه ماندن را رعایت کرده‌اند و ۲۶ هزار نفر هم که قوانین قرنطینه را نقض کرده‌اند جریمه شدند.

از سوی دیگر، «فخرالدین کوجا» وزیر بهداشت ترکیه از فوت ۹۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته و ابتلای ۴۰۵۶ تن دیگر به ویروس کرونا خبر داد.

طبق اعلام این مقام ارشد ترکیه، ویروس کرونا تاکنون در این کشور ۴۲۲۸۲ نفر را مبتلا کرده و جان ۹۰۸ تن را گرفته است.

وزیر بهداشت ترکیه همچنین خبر داد، در مجموع تعداد ۲۱۴۲ نفر از مبتلایان به کرونا درمان شده و به خانه‌های خودشان برگشته‌اند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان