arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

داشتیم زمین را می کشتیم/ مزایای قرنطینه شدن مردم

کارگردان سرشناس آمریکایی گفت با قرنطینه شدن مردم، زمین زنده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارگردان سرشناس آمریکایی گفت با قرنطینه شدن مردم، زمین زنده شد.

 به نقل از ایندی وایر، اسپایک لی کارگردانی که ریاست هیات داوران جشنواره کن امسال را که فعلاً به تعویق افتاده برعهده دارد، گفت قرنطینه یک مزیت داشت و آن اینکه سیاره زمین خودش را بهبود بخشید.

کارگردان فیلم‌هایی چون «مالکوم ایکس» و «کار درست را بکن» گفت اینکه کسی اجازه ندارد از خانه بیرون بیاید اجازه داد تا سیاره زمین بهبود یابد.

وی در مصاحبه‌ای اخیراً گفته است: پیش از کرونا، پس از کرونا. همه چیز این وسط تغییر کرده است. اما می‌دانید چرا؟ مقاله‌ای در این باره خوانده‌ام که آلودگی‌ها از بین می‌روند. آسمان پاک است. حیوانات دارند بیرون می‌آیند. می‌دانیدد زمین از دست ما عصبانی بود. شاید مردم فکر کننند من دیوانه‌ام، اما باور من از جان و دل این است. اینکه ما خیلی زیادی جلو رفتیم و زمین گفت: وایسا، باید این را عوض کنیم.

وی در ادامه گفت: ما داشتیم این سیاره را می کشتیم و این بار که همه چیز متوقف شده، زمین زنده شده است. آب پاک است… من در نیویورک تایمز خواندم که لس‌آنجلس پاک‌ترین هوا را در جهان دارد. لس‌آنجلس! یک روز هفته پیش آنها پاک‌ترین هوای دنیای را داشتند، لس آنجلس!

اسپایک لی در اوایل قرنطینه هوادرانش را شگفت زده کرد و فیلمنامه زندگینامه جکی رابینسون را که فعلاً عنوانی ندارد منتشر کرد. او یک فیلم جدید در دست ساخت دارد که درامی با عنوان «دا ۵ خون» برای نتفلیکس است که با توجه به تعطیلی گسترده هالیوود تاریخ اکرانش نامشخص خواهد بود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان