arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس خود را به پلیس تسلیم کرد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که هفته گذشته به‌دلیل اختلاف بر سر چراگاه دام، ۲ نفر برادر را به قتل رسانده بود، صبح امروز خود را به پلیس معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستاهای شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به قتل رسیده و 2 نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان می‌شوند که موضوع شناسایی و دستگیری عوامل درگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این باره 2 نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، افزود: پلیس با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و به این ترتیب قاتل چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح روز جاری خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

قاچاقچیان با 210 کیلو شیشه در فارس زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر از نی‌ریز به سمت شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز به محور مواصلاتی مذکور اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن، 210 کیلو شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود کشف و در این رابطه راننده نیز دستگیر شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه یک سواری پراید که اسکورت محموله بود توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان