arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۰۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

گوشت گوسفندی۱۲هزارتومان ارزان شد/قیمت به کیلویی ۱۱۰هزارتومان رسید

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، از کاهش ۱۲ هزار تومانی قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کننده نهایی، ۱۱۰ هزار تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی اصغر ملکی با اشاره به آخرین وضعیت بازار گوشت گوسفندی گفت: تقاضا برای گوشت گوسفندی به شدت کاهش یافته؛ اما عرضه وجود دارد و همین مساله باعث رکود و بی رونقی بازار شده است.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی، نسبت به ایام قبل از عید بین ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان کاهش یافته است، افزود: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مغازه داران بین ۹۷ تا ۱۰۰ هزارتومان و برای مصرف کنندگان نهایی، ۱۱۰ هزارتومان است.

ملکی درباره قاچاق دام از کشور توضیح داد: به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن مرزها، قاچاق متوقف شده و دامی از کشور خارج نمی‌شود.

وی درباره اینکه برای روزهای آینده چه شرایطی را پیش بینی می‌کنید؟، افزود: آخر ماه جاری به دلیل اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار می‌گیریم، احتمال دارد قیمت درصدی افزایش یابد.

ملکی اضافه کرد: سازمان دامپزشکی در صدور مجوز برای ورود دام از غرب کشور به تهران، مقداری کند عمل می‌کند که ما از آنها درخواست می‌کنیم این روند را سرعت ببخشند تا مشکلی برای عرضه ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه بره‌های جدید نیز کم کم به بازار عرضه وارد می‌شوند، گفت: به دلیل بارش‌های خوب و وضعیت مطلوب مراتع دام‌ها به خوبی تغذیه شده اند بنابراین ما مشکلی در عرضه نخواهیم داشت و تنها بحث صدور مجوز باید مقداری سرعت بگیرد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
۱۱۰ هزار تومن مناسبه حالا با این قیمتم کسی میتونه گوشت بخوره باید یه فکر اساسی برا گوشت قرمز همانند گوشت مرغ کرد قیمتش بیا پایین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
من برای پایگاه خبری شما احترام زیادی قایل هستم وهمیشه برای دیدن اخبار سراغ این سایت می روم حتی خارج از کشور.یک خواهش دارم این خواهش من در باره صدا وسیما هم صدق می کند.و خواهش ما این است. درباره خبرهاییکه دو سویه هستند اگر میشود به هر دوسوی قضیه توجه بفرمایید . بطورمثال .مسول اتحادیه گوشت راحد اکثر کیلویی 110 هزار تومان اعلام کرده در صورتیکه با همین شرایط ایشان ما گوشت را بافیش 130 هزار تومان خریدیم.پایان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
من ۲۸ سالمه اما سالهایی را یادم میاد که یه جفت گوسفند کمتر از یه کیلو گوشت گوسفند الان بود
نظرات بینندگان