arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۲۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

نویسنده ادامه سریال پایتخت 6 تغییر نکرده است

مشاور پروژه مجموعه تلویزیونی «پایتخت6» با بیان اینکه، چهار قسمت از تولید و پخش این سریال باقی مانده است، گفت: نویسنده ادامه داستان سریال پایتخت 6 تغییر نکرده و آرش عباسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«مهدی فرجی» شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری میزگرد«چالش های مدیریت فیلم و سریال در رسانه ملی» در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه، در حال حاضر راجع به پایتخت 7 و اینکه چه کسی نویسنده باشد بحثی نشده است، افزود: اما آن چیزی که قرار است برای ادامه و چهار قسمت پایانی پایتخت شش نگارش، ضبط و فیلمبرداری شود، برعهده آرش عباسی نویسنده این سریال است.

مجموعه «پایتخت» یکی از پربیننده ترین و پرمخاطب‌ترین سریال های تلویزیون است که اتفاقات روزمره یک خانواده «معمولی» را به تصویر می کشد.

مدیر اسبق شبکه یک سیما که از همان ابتدای ساخت مجموعه پایتخت در کنار گروه سازنده آن بوده است ادامه داد: تغییر اساسی قرار نیست در پایتخت شش اتفاق بیافتد و این سریال با ساخت چهار قسمت پایانی به سرانجام می رسد.

فرجی در خصوص برخی اعتراضات به این سریال مبنی برخی حرمت شکنی ها و سکانس های جنجالی در پایتخت شش نیز اظهارکرد: پایتخت پنج نیز تا قسمت 13 مملو از بی احترامی و رفتار ناپسند بهتاش به عنوان یکی از شخصیت های سریال از جمله تتو کردن، رنگ کردن مو، پوشیدن شلوار کوتاه، اقدام برای پناهندگی و همچنین پخش آهنگ های ترکیه ای بود.

وی ادامه داد: به طوریکه هنگامی که کار پایتخت پنج در ترکیه در حال پخش بود، برخی اظهار می کردند اینها در حال تبلیغ فرهنگ ترکیه هستند، اما هنگامی که موضوع و اتفاقات داعش پیش آمد و نتیجه گیری سریال اتفاق افتاد در واقع روند داستان تغییر کرد و جمع بندی سریال بسیار مناسب بود.

فرجی اظهارکرد: در پایتخت شش نیز قرار بود همین اتفاق بیافتد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این سریال به سرانجام نرسید و در واقع بدون جمع بندی به اتمام رسید و این اشکالی بود که اتفاق افتاد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
اسی(اسمعیل رسمی)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
س_نمیدونم این امکان توی این مملکت هست که حرف یک شهروند به رییس جمهوریاحداقل ستادکرونا برسد_من ازمعرفی موقعیت علمی و سطح تحصیلاتم معذورم ولی توانمندی دارم که ازاعضایاحداقل کارشناسان اون ستادباشم_اقایون،ممنوعیت ترددشهرهای همجواراشکال زیادی داشت،خودتان هم بزودی فهمیدید_الان هم بازکردن بی دروپیکر استانهااشکال بدترازاولی داره اینکارفوق العاده خطرناک است_ورودبه استان های دیگر را تحت ظوابط وپر‌وتکل مشخصی طراحی کنید_ای مسئولین هرکس که این پیام را گرفت به ستادبرساند_استانهای توریستی شدیدا آسیب پذیرند،این بازی با جان مردم است،محدودیت ،محدودیت قائل بشید_اقای روحانی دیدی توی جلسات اول گفتی اگه اختیار ترم بزاریم دست دانشگاهها هرج مرج میشه_،امروزداشتن می گفتن گذاشتن_تازه فردای همان روز یکی ازمسولین گفت حرف شماعملی نیست_اینم مثل ورودازاد آزاد به استانها نمیشه اقا نمیشه-کرونادرایران منحنی شیب بالامیگیره___اقاکی میگه منحنی بایدازالگوی نرمال یازنگوله ای پیروی کنه که هرکسی میادفوری اونو با منحنی نرمال مقایسه و نتیجه گیری میکنه ای وای ای وای براین،،،
بهرام‌
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
4
4
اونایی که اعتراض کردن به بهتاش خودشون حتما مشکل روان دارن
فیلم طنزه دیگه
بهتاش شخصیت جوان نسل جدیده
نداریم تو شهر از این جوونا
نصف سلیبرتیا بیشترشون همچنین تیپی دارن
چیکار به تیپ مردم دارین
بزارین زندگیشونو کنن
اون کسی که با گاو رفته بانک
چرا صدای معترضین در نماید!!!!
کمتر تورو خدا گیر بدین
هر چی جلوی این چیزا رو بگیرین
تو سریالای اونوره آب مبشه نگاه کرد
خواهشا ظرفیت رسانه ایتونو ببرین بالا
نظرات بینندگان