arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی قوه قضائیه:

نام هیچ کدام از مدیران ارشد کشور در پرونده روح الله زم مطرح نیست

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه، در رابطه با پرونده روح الله زم اظهار کرد: بعد از دستگیری زم، برخی از همکاران وی در داخل، خودشان را معرفی و خود اظهاری کردند. نام هیچ کدام از مدیران ارشد کشور در پرونده مطرح نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در برنامه دستخط درمورد جزئیات پرونده روح الله زم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش انتخاب اسماعیلی افزود: تحقیقات این پرونده تکمیل شده است و چند جلسه ی دادگاهش نیز برگزار شده  و ادامه ی جلسات  دادگاه را به زودی خواهیم داشت. در فاز دوم این پرونده تعدادی از عناصر مرتبط اصلی تر و دارای نقش فعالتر هست که در این حوزه تعدادی از این افراد دستگیر شدند و تحقیقات پرونده هایشان تکمیل شده و به نوعی کیفر خواست گروه دوم هم به دادگاه رفت و افراد متعددی تا الان احضار و از آن ها تحقیقاتی صورت گرفته و برای برخی قرار تامین صادر شده و برخی بدون قرار تامین در رفت و آمد ادامه  ی بازجویی ها و تحقیقات  هستند و البته افرادی هم هستند که هنوز احضار نشدند و کسانی هم هستند که بعد از این پرونده  خودشان آمدند و  اظهار فریب کردند.

اسماعیلی همچنین درمورد دخیل بودن افرادی با مسئولیت هایی درسطح بالا در این پرونده گفت: در بخش های مختلف افرادی دراین پرونده مطرح هستند اما مدیران ارشد و تراز اول  مطرح نیستند و تحقیقات ما ادامه دارد پرونده هنوز مفتوح است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
1
4
و طبق معمول ما هم باور می کنیم!!!!!
نظرات بینندگان