arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان مسلح و کشف ۶۶۰ کیلوگرم تریاک

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار و قاچاقچیان مسلح و کشف ۶۶۰ کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی شهرستان سراوان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار و قاچاقچیان مسلح و کشف ۶۶۰ کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی شهرستان سراوان خبر داد.

 سردار "محمد ملاشاهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی، از قصد قاچاقچیان و اشرار مسلح مبنی بر انتقال مواد مخدر به مرزهای جنوب شرقی کشور در منطقه "سیاهانی" مطلع و بلافاصله با اخذ تجهیزات به محل شناسایی شده اعزام شدند.

وی افزود: مرزبانان پس از حضور در منطقه با انجام کمین هدفمند، قاچاقچیان و اشرار مسلح را مشاهده که متعاقب آن با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند؛ پس از درگیری مسلحانه متجاوزان به سمت خاک پاکستان متواری شدند اما برآوردهای اولیه و آثار به جامانده در منطقه، حاکی از تلفات شدید اشرار مسلح و قاچاقچیان است.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات علاوه بر وارد کردن تلفات شدید بر قاچاقچیان و اشرار مسلح، موفق شدند در بررسی محل درگیری ۶۶۰ کیلوگرم تریاک را همراه با مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات به جای مانده را کشف کنند.

به گزارش سایت پلیس، سردار ملاشاهی با بیان اینکه با روابط دیپلماسی مرزی پیگیر دستگیری قاچاقچیان و اشرار مسلح هستیم، خاطرنشان کرد: مرزبانان و مرزنشینان با حضور در مرزهای استان، از تجاوز بیگانگان و ورود مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان و نوجوانان در کشور است، جلوگیری خواهند کرد.

نظرات بینندگان