arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

دعوای سرخآبی ها بر سر هیچ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: در شرایطی که ویروس کرونا مدتهاست تمرینات و رقابت‌های ورزشی همه دنیا را با چالش جدی مواجه کرده است گمانه زنی ها در خصوص سرنوشت لیگ برتر فوتبال ما همچنان ادامه دارد.

در این بین آبی ها و قرمز ها بیشترین سهم را در اظهار نظرها وارائه راهکار ها داشته و هر یک از منظر خود به ماجرا نگاه می کنند. پرسپولیسی ها معتقدند برتری امتیازی شان تحت هیچ شرایطی نباید نادیده گرفته شود. آنها با یک چشم شروع مجدد لیگ را انتظار می کشند که با حفظ برتری در نه هفته باقی مانده پوکر قهرمانی کنند وبا چشم دیگر نیم نگاهی به تصاحب جام قهرمانی حتی برغم تعطیلی کامل لیگ دارند اما استقلال و سایر تیمهای مدعی شدیدا با چنین خواسته ای مخالفند. آنها معتقدند چنانچه لیگ تداوم یابد هیچ تضمینی برای اینکه یقینا صدرنشین تا آخر پیشتاز بماند وجود ندارد و در صورت لغو بازیهای امسال هم کوچکترین علاقه ای به معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان ندارند!

این مساله جنگ و جدال های لفظی زیادی را در رسانه ها بوجود آورده و به مانند هزاران اختلاف نظر قبلی سرانجامی نخواهد داشت. اصولا دعوای بین باشگاههای بزرگ فوتبال ما و درگیری های کلامی بین هوادارانشان تبدیل به یک بخش حذف ناشدنی از زندگی روزمره مردم ما شده است. کری خوانی های رایج به نوعی جزیی از فرهنگ امروزه روز ایرانیان گردیده است و هیچ یک ازطرفین حاضر به کوتاه آمدن نیست.

در همین ایام کرونا و تعطیلی اجباری فوتبال، شیطنت یک برنامه تلویزیونی کار را به جایی رساند که حتی پیشکسوتان قدیمی هم وارد معرکه شده و مرده های تیم مقابل را از قبر در آورده و تازیانه زدند! کار تا جایی پیش رفت که سند از سوابق غبار گرفته هم رو کرده و اسرار عیان کردند!

براستی چه تفکر سیاهی پشت این مشاجرات لفظی و بی سرانجام نهفته است؟! چه افراد و گروهی از این جنگ حیدری ، نعمتی نفع می برند؟! آیا از این قیل و قال و هیاهو سر سوزن منفعتی به استقلال و‌پرسپولیس رسیده است؟ آیا قدمی به پیشرفت و رشد دو باشگاه بزرگ و محبوب ما کمک کرده است؟!

لطفا این دعواهای بی فایده و فرسایشی را تمام کنید. هوشیار اگر باشید متوجه فتنه پراکنی های بعضی مجموعه ها بخصوص رسانه به اصطلاح ملی خواهید شد‌که هدفمندانه طرح شکاف اندازی بین طرفداران دو تیم که اکثریت مردم کشور ما را شامل می شوند دنبال می کنند!

نظرات بینندگان