arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

ترامپ: فرمانداران در اعمال محدودیت‌های مربوط به کرونا زیاده‌روی کرده‌اند

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالاتی درباره اعتراضات علیه محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا گفت، فرمانداران در اعمال این محدودیت‌ها زیاده‌روی کرده و پای خود را فراتر گذاشته‌اند. وی درباره معترضان گفت: من این معترضان را دیده‌ام. من مصاحبه‌های این افراد را دیده‌ام. آنها مردم فوق‌العاده‌ای هستند. آنها دچار اضطراب ناشی از فضای بسته و انزوا شده‌اند. زندگی عادی از آنها گرفته شده است. این افراد عاشق کشور ما هستند. آنها می‌خواهند به سر کارهایشان بازگردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان نشست خبری کاخ سفید درباره پاندمی کرونا گفت: شما اجازه اعتراض دارید. برخی فرمانداران زیاده‌روی کرده‌اند. شاید برخی اقدامات اعمال شده مناسب نبوده‌اند.

وی افزود: به عقیده من در نهایت این اقدامات بی‌اهمیت هستند چرا که ما بازگشایی ورودی ایالت‌ها و امکان تردد بین شهری‌ را آغاز کرده‌ایم.

ترامپ تاکید کرد: من معترضانی را می‌بینم که به موضوعات مختلفی اعتراض دارند. هیچ فرقی نمی‌کند من در کنار همه مردم هستم.

این اظهارات ترامپ منعکس کننده بیانیه‌ای است که وی در نشست روز شنبه مطرح کرد. ترامپ در آن بیانیه صریحا از معترضان حمایت کرد؛ معترضانی که بسیاری از آن‌ها فاصله اجتماعی را که کاخ سفید برای مبارزه با ویروس کرونا اعمال کرده، نقض می‌کنند.

از ترامپ همچنین پرسیده شد که آیا نگران نیست درخواست‌هایش برای آزادسازی مینه‌سوتا، میشیگان و ویرجینیا از قرنطینه منجر به خشونت شود چرا که فرمانداران این ایالت‌ها ظاهرا تهدید به مرگ شده‌اند؟ وی درباره معترضان گفت: من این معترضان را دیده‌ام. من مصاحبه‌های این افراد را دیده‌ام. آنها مردم فوق‌العاده‌ای هستند. آنها دچار اضطراب ناشی از فضای بسته و انزوا شده‌اند. زندگی عادی از آنها گرفته شده است. این افراد عاشق کشور ما هستند. آنها می‌خواهند به سر کارهایشان بازگردند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان