arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

اسکوچیچ: سر قولم به مردم ایران برای صعود به جام جهانی هستم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: به ایرانی ها وعده دادم که تیم ملی کشورشان را به جام جهانی می برم به همین خاطر سر قولم هستم و تمام توانم را برایش می گذارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایلنا وبه نقل از سایت «سپورت نت» کرواسی، دراگان اسکوچیچ، سرمربی کنونی تیم ملی ایران درباره شانس صعودش به جام جهانی 2022 قطر اظهاراتی انجام داد.

اسکوچیچ، مربی سابق تیم رجیکا کرواسی و بسیاری از تیم های عربی و بعد از 7 سال مربیگری در ایران، فوریه گذشته بعد از دو شکست ایران در انتخابی جام جهانی 2022 هدایت این تیم را برعهده گرفت. ایران اکنون در مرحله گروهی انتخابی با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

اسکوچیچ درباره هدایت تیم ملی ایران، گفت: مربیگری در تیم ملی ایران افتخار بزرگی برایم است. من به 80 میلیون هوادار ایرانی متعهد هستم. در شرایط بدی قرار داریم اما به هیچ وجه احساس ناامیدی نمی کنیم. 3 بازی خانگی از 4 بازی باقی مانده با حضور هواداران خود داریم.

وی افزود: تیم خوبی هستیم و ایران از 7 سال گذشته تاکنون بسیار بهتر شده است، خوش بین هستم. به ایرانی ها وعده دادم که تیم ملی کشورشان را به جام جهانی می برم به همین خاطر سر قولم هستم و تمام توانم را برایش می گذارم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان