arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

مرگ ۴۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در انگلیس، طی ۲۴ ساعت گذشته

وزارت بهداشت انگلیس از فوت ۴۵۰ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. این رقم کمترین میزان مرگ‌ومیر روزانه بر اثر کرونا در انگلیس طی دو هفته اخیر به شمار می‌رود. آمار کلی قربانیان ویروس کرونا در انگلیسT اکنون به بیش از ۱۶۵۰۰ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش اسکای‌نیوز، وزارت بهداشت انگلیس روز دوشنبه شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را ۴۵۰ نفر اعلام کرد که این رقم کمترین میزان مرگ‌ومیر روزانه بر اثر کرونا در انگلیس طی دو هفته اخیر به شمار می‌رود.

با وجود کاهش نسبی مرگ‌ومیر روزانه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس، آمار کلی قربانیان ویروس کرونا در انگلیس اکنون به بیش از ۱۶۵۰۰ نفر رسیده است.

انگلیس در حال حاضر از لحاظ تعداد قربانیان کرونا پس از کشور‌های آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه در رتبه پنجم جهان قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار‌های وزارت بهداشت انگلیس، تاکنون حدود ۱۲۵ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که علاوه بر موارد فوتی، تعدادی از آن‌ها نیز سلامتی خود را بازیافته‌اند؛ اما بیش از ۱۰۰ هزار نفر از آن‌ها همچنان تحت درمان هستند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان