arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از ۲۴ هزار نفر فراتر رفت

دولت ایتالیا از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور به بیش از ۲۴ هزار نفر خبر داد. آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر ۱۸۱ هزار نفر اعلام کرده است. طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۵۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا به ثبت رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۲۴۱۰۰ نفر رسیده است.

بر اساس جدیدترین آمار‌های منتشر شده از سوی آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۴ نفر از متبلایان به کرونا در ایتالیا جان باخته‌اند. به عبارت دیگر تعداد موارد روزانه مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در این کشور برای سومین روز متوالی کمتر از ۵۰۰ نفر گزارش شده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر ۱۸۱ هزار نفر اعلام کرده است. طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۵۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا به ثبت رسیده است.

تاکنون حدود ۴۹ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا بهبودی خود را بازیافته‌اند و بیش از ۱۰۸ هزار نفر همچنان تحت درمان قرار دارند که شرایط بیش از ۲۵۰۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان