arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

فدراسیون والیبال: قرارداد کولاکوویچ به صورت رسمی فسخ شد

«ایگور کولاکوویچ» تا پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ با فدراسیون والیبال ایران قرارداد داشت اما با تعویق لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو به صورت عملی تیم ملی ایران تا پایان مدت قرارداد کولاکوویچ هیچ مسابقه‌ای نداشت. در این شرایط فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که قرارداد این مربی مونته‌نگرویی را فسخ و برای استخدام یک مربی جدید اقدام کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«ایگور کولاکوویچ» تا پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ با فدراسیون والیبال ایران قرارداد داشت اما با تعویق لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو به صورت عملی تیم ملی ایران تا پایان مدت قرارداد کولاکوویچ هیچ مسابقه‌ای نداشت.

در این شرایط فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که قرارداد این مربی مونته‌نگرویی را فسخ و برای استخدام یک مربی جدید اقدام کند.

امروز (سه‌شنبه) فدراسیون والیبال اعلام کرد که همکاری 2 طرف از یکشنبه ۳۱ فروردین (۱۹ آوریل) به صورت رسمی به پایان رسیده است.

کولاکوویچ پس از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ توکیو هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفت. مدال برنز جام قهرمانان بزرگ جهان در سال ۲۰۱۷، مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و قهرمانی سال 2019 آسیا و کسب سهمیه المپیک توکیو مهم‌ترین دستاورد کولاکوویچ در تیم ملی ایران بود.

اما به عقیده بسیاری از کارشناسان والیبال، کولاکوویچ در این مدت عملکرد موفقی نداشت و نتوانست تیم ملی ایران را در مسیر رشد قرار دهد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان