arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

۵۳۱ نفر قربانی کرونا در فرانسه طی ۲۴ ساعت / بیش از ۱۵۸ هزار مبتلا به کرونا

وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۱ نفر به آمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور افزوده شده است. با احتساب آمار‌های جدید اینک شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به حدود ۲۰۸۰۰ نفر رسیده است. وزارت بهداشت فرانسه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر ۱۵۸ هزار نفر اعلام کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت فرانسه روز سه‌شنبه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۱ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فرانسه، با احتساب آمار‌های جدید اینک شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به حدود ۲۰۸۰۰ نفر رسیده است.

فرانسه در حال حاضر پس از کشور‌های آمریکا، ایتالیا و اسپانیا از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا در رتبه چهارم جهان قرار دارد. شمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه روز گذشته از ۲۰ هزار نفر عبور کرد.

وزارت بهداشت فرانسه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر ۱۵۸ هزار نفر اعلام کرده است. به گفته مقامات این وزارتخانه، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۶۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در فرانسه گزارش شده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان