arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

ضدعفونی معابر توسط یگان ویژه/ آغاز توزیع بسته‌های حمایتی بین ۵۰۰۰ خانوار از امروز

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از ضدعفونی بیش از ۷۰۰۰ نقطه شهری و ۱۲هزار و ۵۰۰ کیلومتر از معابر در کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از ضدعفونی بیش از ۷۰۰۰ نقطه شهری و ۱۲هزار و ۵۰۰ کیلومتر از معابر در کشور خبر داد.

سردار حسن کرمی درباره اقدامات یگان‌ویژه از زمان شیوع کرونا تا کنون گفت: واحدهای یگان ویژه در ۷۹ شهر وارد عمل شدند و اقدام به ضدعفونی معابر و فضاهای شهری کرده‌اند که این اقدامات همچنان و تا هر زمانی که لازم باشد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۷۶۵ خودروی آبپاش که برای ماموریت‌های سازمانی یگان ویژه طراحی شده بود، در این طرح به‌کار گرفته شد، گفت: از این خودروها برای ضدعفونی معابر و فضاهای پرتردد شهری استفاده شده و تا کنون ۱۲هزار و ۵۵۳ کیلومتر از مسیرها ضدعفونی شده است. همچنین ۷۱۵۲ نقطه از اماکن و فضاهای پرتردد شهری نیز ضدعفونی شده است.

کرمی از تولید ۲۰۰هزار ماسک در ۲۴ پایگاه استانی یگان ویژه خبر داد و گفت: به دنبال کمبود ماسک و نگرانی‌ها در این خصوص یگان‌های ویژه در پایگاه‌های استانی خود اقدام به تولید ماسک و توزیع آن کرده‌اند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از آغاز توزیع بسته‌های حمایتی در میان ۵۰۰۰ خانوار در سطح کشور از سوی یگان ویژه خبرداد و گفت: توزیع این بسته‌ها از امروز آغاز شده و طی دو مرحله انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی نیز گفت: از حدود دو سال گذشته یگان ویژه نیز به اردوهای جهادی ورود کرده و تاکنون در ۵۰پروژه نظیر تعمیر و بازسازی مدارس، ایجاد سرویس بهداشتی و ... مشارکت داشته است که تعدادی از آنها امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان