arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

بروجردی: با هر حماقتی پاسخی قوی‌تر از عین الاسد خواهید گرفت

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر حماقتی سر بزند پاسخی قوی‌تر از عین الاسد دریافت خواهید کرد. ترامپ به عنوان مدعی ابرقدرتی در جهان امروز با تصور واهی کدخدایی دهکده جهانی، ضعیف‌ترین مدیریت را در بحران کرونا به جهانیان و ملت آمریکا نشان داد و بعد از آن سعی در انحراف افکار عمومی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علاءالدین بروجردی در واکنش به توییت رئیس‌جمهور آمریکا علیه سپاه گفت: ترامپ به عنوان مدعی ابرقدرتی در جهان امروز با تصور واهی کدخدایی دهکده جهانی، ضعیف‌ترین مدیریت را در بحران کرونا به جهانیان و ملت آمریکا نشان داد و بعد از آن سعی در انحراف افکار عمومی کرد.

وی توضیح داد: ترامپ بیشتر از هر چیزی نگران انتخابات آینده و افکار عمومی آمریکا است او که نمی‌تواند به سوالات متعدد فرمانداران ایالات آمریکا پاسخ دهد با پرخاشگری پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بوده است. شعار ترامپ در انتخاب اقتصاد و نفت بود که نتوانست به موفقیت برسد لذا با راه انداختن بازی جدید سیاسی می‌خواهد افکار عمومی ملت آمریکا را از بحران داخلی کرونا و کمبود‌ها در زمینه‌های مختلف منحرف کند. او حتی ممکن است برای جدی‌تر نشان دادن موضوع دست به اقدام احمقانه‌ای بزند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مقام معظم رهبری چندی پیش فرمودند: دوران بزن در رو، تمام شده است؛ همان طور که به فاصله کمی پاسخ اولیه به جنایت ترامپ در به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشان دادیم و مهمترین پایگاه آمریکا را مورد هدف قرار دادیم اگر دست از پا خطا کنند اهداف متعدد آمریکا در منطقه و فرا منطقه در تیررس دقیق موشک‌های جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد.

بروجردی در پایان تاکید کرد: رییس جمهور آمریکا بداند اگر حماقتی از او سر بزند پاسخی قوی‌تر از عین الاسد دریافت خواهد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز در توییتی نوشت: به نیرو‌های دریایی آمریکا دستور داده‌ام که اگر قایق‌های ایرانی در دریا مزاحم کشتی‌هایمان شدند به تک تکشان شلیک و آن‌ها را نابود کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان