arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

آذری جهرمی: حتما باید کرونا می‌آمد تا تن به دولت الکترونیکی بدهند؟

آذری جهرمی نوشت: «کرونا برای همه‌ی ما، دردسر‌های زیادی داشته؛ اما کاش از فرصتش خوب استفاده کنیم و با بهره‌گیری از فناوری و دولت الکترونیکی، خدمات در شان مردم خوب کشورمون بهشون عرضه کنیم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در صفحه اینستاگرام خود در مورد خدمات به مردم در دوران کرونا توسط دولت الکترونیک نوشت: «امروز سرزده رفتم اداره‌ی پست تهران. حدود صد نفر از همکاران، مشغول دسته‌بندی و ارسال سیم‌کارت‌های رایگان سرپرستان خانوار به شهر‌های مختلف بودند. از ۲/۵میلیون سرپرستان خانوار که فاقد سیم‌کارت بودند، تا امروز حدود ۷۰۰هزار نفر ثبت‌نام کردند و سیم‌کارت هاشون داره براشون ارسال میشه.»

وی در ادامه نوشت: «کرونا برای همه‌ی ما، دردسر‌های زیادی داشته؛ اما کاش از فرصتش خوب استفاده کنیم و با بهره‌گیری از فناوری و دولت الکترونیکی، خدمات در شان مردم خوب کشورمون بهشون عرضه کنیم. چه خوب که مردم سیم‌کارتشون رو آنلاین میخرند و با احترام در منزل بهشون تحویل میدن. خیلی کار‌های دیگه هم همینطور میشه انجام داد تا تردد کمتر بشه، آلودگی کمتر بشه، مردم از خدماتی که دریافت میکنند راضی باشند و مجبور نشن زیرمیزی بدند. حتما باید کرونا میومد تا عادت‌ها رو کنار بگذارند و تن به دولت الکترونیکی بدند؟ البته ظاهرا برای برخی هنوز هم ترک عادت موجب ...»

نظرات بینندگان