arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
محسن علی اکبری، تهیه‌کننده سینما‌ و ‌تلویزیون:

مسایل حاشیه‌ای «زیرخاکی» نباید مانع پخش شود / مخاطب به سریال جدید و مفرح نیاز دارد

یک تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره حواشی ایجاد شده برای سریال «زیرخاکی» گفت: متاسفم که برخی با ایجاد حاشیه مانع دیده شدن فعالیت مستمر و شبانه‌روزی گروهی نزدیک به ۱۵۰ نفره سریال «زیرخاکی» شوند. این مهم را فراموش نکنیم که هنوز کشور با مشکل کرونا مواجه بوده و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان هستیم. در این شرایط مخاطب به فضای مفرح در سریال‌ها نیاز دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجموعه «زیر خاکی» به کارگردانی جلیل سامان قرار بود که از روز اول ماه رمضان روی آنتن شبکه یک سیما برود اما پخش تصاویری از گوهر خیراندیش که برای عروسی دخترش به آمریکا سفر کرده بود، حواشی بسیاری را متوجه این سریال کرد. در سایه همین مسئله، هنوز مشخص نیست که تلویزیون اجازه پخش سریال «زیرخاکی» در ماه مبارک رمضان را بدهد یا خیر.

محسن علی اکبری (تهیه‌کننده سینما‌و‌تلویزیون) در رابطه با این موضوع گفت: متاسفم که برخی با ایجاد حاشیه مانع دیده شدن فعالیت مستمر و شبانه‌روزی گروهی نزدیک به ۱۵۰ نفره سریال «زیرخاکی» شوند. این مهم را فراموش نکنیم که هنوز کشور با مشکل کرونا مواجه بوده و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان هستیم. در این شرایط مخاطب به فضای مفرح در سریال‌ها نیاز دارد و «زیرخاکی» باتوجه به کست بازیگران خود می‌تواند این نیاز را تامین کند.

تهیه‌کننده فیلم استرداد و نفوذ در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: از سوی دیگر باید به این مهم توجه کنیم که بر اساس نظر فقها، حضور گوهر خیراندیش در مجلس عروسی دخترش با توجه به سن ایشان مشکل شرعی‌ای ندارد. به نوعی نباید به این خاطر سریال را دچار مساله کنیم. بالاخره برای تولید این مجموعه، وقت و هزینه بسیاری صرف شده است. درنهایت امیدواریم با درایتی که در مدیران سازمان صدا‌و‌سیما وجود دارد، این سریال پخش و اوقات خوبی را برای مخاطب ایجاد کند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان