arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۴۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

پیشنهاد جدید ترامپ برای درمان بیماران کرونایی: تزریق ضدعفونی کننده!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد داد برای درمان بیماران کرونایی به آنها مواد ضدعفونی‌کننده ترزیق شود که با واکنش متخصصان مواجه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ این پیشنهاد را پس از آن مطرح کرد که «بیل برایان» مدیر بخش «علوم و فناوری در وزارت امنیت داخلی» گزارشی از یک تحقیقات ارائه کرد که بر اساس آن ویروس کرونا به مدت زیاد در محیط گرم و مرطوب زنده نمی ماند.

به گزارش «ان بی سی نیوز» پس از ارائه این گزارش توسط بیل برایان، دونالد ترامپ پیشنهاد داد تا با تاباندن نور و گرما بر بدن بیماران کرونایى و یا تزریق ماده ضدعفونى کننده آنها را درمان کنند.

رئیس جمهور آمریکا مشخص نکرد که چه نوع مواد ضدعفونی کننده را توصیه می کند.

این اظهارات ترامپ بلافاصله با واکنش متخصصان مواجه شد. دکتر «وین گوپتا» متخصص ریه و کارشناس بهداشت جهانی گفت: « پیشنهاد ترزیق یا مصرف هرگونه محصول پاک کننده به بدن غیرمسئولانه و خطرناک است. زمانی که مردم می خواهند خود را بکشند از این شیوه استفاده می کنند.»

همچنین دکتر «استفن هان» مدیر سازمان غذا و دارو دولت فدرال آمریکا بلافاصله به حرف‌های ترامپ واکنش نشان داد و درخواست کرد مردم چنین کاری نکنند.

رئیس جمهور آمریکا چندین بار توصیه های پزشکی از جمله استفاده از «هیدروکسی کلروکین»برای درمان کرونا کرده است اما مقامات پزشکی درباره استفاده از این شیوه هشدار داده اند.

منبع: یورو نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
1
واقعا این دیوانه است
طیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
1
با سلام
این هم یک احمق بزرگ از جنس اونور ابی ها !!!!
واقعا که باید به خودش تزریق کنند ،شاید بشریت راحت شدند
نظرات بینندگان