arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

محمدحسین لطیفی: احتمال هر خطایی در اکران آنلاین هست / صبر می‌کنیم

محمدحسین لطیفی کارگردان فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای» درباره احتمال اکران آنلاین این فیلم، با توجه به تعطیلی سینماها، اظهار کرد: در این شرایط شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سینماها، آقای حاتمی‌کیا به عنوان اولین نفر پیشقدم شد، اما شرایط اکران آنلاین قدری سخت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش مهر  و به نقل از روابط عمومی فیلم «مرد نقره‌ای»، محمدحسین لطیفی کارگردان این فیلم سینمایی درباره احتمال اکران آنلاین آن، با توجه به تعطیلی سینماها، اظهار کرد: در این شرایط شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سینماها، آقای حاتمی‌کیا به عنوان اولین نفر پیشقدم شد، اما شرایط اکران آنلاین قدری سخت است.

وی با اشاره به اهداف تولید «مرد نقره‌ای» گفت: عوامل فیلم مردانه ایستادند و یک اثر کاملا ملی را با موضوع غرور و افتخار ملی و قداست پرچم، ساختند و سعی کردند با تمام مشکلات، بهترین کار را تحویل دهند البته اگر حمایت بهتری هم می‌شد، قطعا کار بهتر از این هم می‌شد.

این کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: با وجود تمام تلاش‌ها به دلیل مشکلات بیماری، ما و دیگر سینماگران از اکران جامانده‌ایم این در حالی است که سرمایه باید در گردش باشد و اگر فیلم اکران نشود و سرمایه آن برنگردد، چرخه تولید آثار هنری معیوب می‌شود.

لطیفی با اشاره به ۳۸ سال سابقه فعالیتش در حوزه سینما و تلویزیون و با انتقاد از عدم حمایت از «مرد نقره‌ای» در مرحله ساخت، گفت: همیشه برایم جای سوال بوده که چرا بودجه‌ها در برخی بخش‌های سینمایی صرف آثاری می‌شود که عموما باعث خجالت مدیران می‌شود. نمونه‌های این امر را در سال‌های گذشته در اوج و فارابی شاهد بوده‌ایم که برخی آثار با وجود حمایت‌های صد درصدی اصلا اکران نشده‌اند، چراکه شایسته اکران نبوده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: در اکران اینترنتی احتمال همه جور خطایی می‌رود. اینکه چه کسی کار را ضمانت می‌کند و تا چه میزان هم ضمانت می‌کند، از مسائل مهم است و لذا اگر بخواهیم بی‌محابا عمل کنیم، شاید کار مناسبی نباشد و بهتر است فعلا صبر کنیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان