arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

سازمان لیگ: تصمیم برای آغاز بازی ها در حوزه فدراسیون نیست

منصور قنبرزاده عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره صحبت‌هایی مبنی بر شروع تمرینات تیم‌ها در تاریخ ۲۰ اردیبهشت اظهار کرد: هیات رییسه سازمان لیگ در سال ۹۹ جلسه‌ای برگزار نکرده است ولی آن چیزی که به ذهن بنده می‌رسد این است که ستاد کرونا باید تعیین تکلیف کند و بعد از آن ما هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم نظر آن‌ها چیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، منصور قنبرزاده درباره صحبت‌هایی مبنی بر شروع تمرینات تیم‌ها در تاریخ ۲۰ اردیبهشت اظهار کرد: هیات رییسه سازمان لیگ در سال ۹۹ جلسه‌ای برگزار نکرده است ولی آن چیزی که به ذهن بنده می‌رسد این است که ستاد کرونا باید تعیین تکلیف کند و بعد از آن ما هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم نظر آن‌ها چیست.

 

او ادامه داد: ستاد کرونا باید به ما اجازه دهد تا تاریخی را تعیین کنیم. تصمیم‌گیری برای آغاز لیگ در حوزه تخصصی فدراسیون یا سازمان لیگ نیست. مردم در حل شدن مشکلات می‌توانند به ما کمک کنند.

 

قنبرزاده با بیان این‌که بعد از آغاز کرونا جلسه‌ای در سازمان لیگ برگزار نشده است، گفت: برای کارهایی اجرایی باید پیشنهادهای اجرایی داده شود و تا امروز هیچ‌گونه پیشنهاد اجرایی برای فوتبال ایران داده نشده و هر مساله‌ای که مطرح می‌شود در حد حدس و گمان است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان