arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

وزیر اقتصاد ژاپن قرنطینه شد

گزارش یک روزنامه ژاپنی حاکی است وزیر اقتصاد این کشور پس از ارتباط با یکی از کارمندانش که به کرونا مبتلا شده بود خود را ایزوله کرده است. او همچنین تمامی نشست‌ها و مصاحبه‌های مطبوعاتی و دیدار با صاحبان رسانه‌ها را نیز به زمانی دیگر موکول کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ژاپن تایمز روز شنبه نوشت "یاسوتوشی نیشیمورا" سکاندار اقتصاد ژاپن بعد از انکه دریافت آزمایش یکی از کارمندانش مثبت بوده است تمامی برنامه‌های عمومی و ملاقات‌های خود را لغو کرد.

او همچنین تمامی نشست‌ها و مصاحبه‌های مطبوعاتی و دیدار با صاحبان رسانه‌ها را نیز به زمانی دیگر موکول کرده است.

در بیانیه دولت ژاپن آمده است وزیر اقتصاد هفته قبل با یکی از کارکنان دفترش که بعدا مشخص شد به کرونا مبتلا شده است از یک دانشگاه بازدید کرده بود.

نیشیمورا در روز‌های اخیر یکی از مطرح‌ترین مقام‌های این کشور در برنامه‌های مبارزه با کرونا بوده و اطلاع رسانی‌های فراوانی بخصوص در زمینه‌های اقتصادی برای کشور داشته است.

بیانیه می‌افزاید هیچ علایمی از کرونا در وزیر دیده نشده است، اما او تا زمانی که از طرف مسوولان بهداشتی از سلامت خود اطلاع حاصل کند، در خانه خود را قرنطینه می‌کند.

شمار کل مبتلایان در ژاپن با شناسایی ۱۱۷ تن در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۲ هزار و ۸۲۹ تن رسیده است شمار فوتی‌ها در این کشور هم به ۳۴۵ تن و شمار افراد درمان شده هم به یک هزار و ۵۳۰ تن رسیده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان