arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
صحبت‌های تند مشاور زنوزی علیه خطیر:

خطیر غلط می‌کند به زنوزی توهین می‌کند / از شکایت او استقبال می‌کنیم

مشاور حقوقی تراکتور تاکید کرد: خطیر می گوید زنوزی یک شبه به فوتبال آمده است. آقای خطیر! غلط را شما می کنی که به خودت اجازه می دهی به بزرگتر از خودت توهین کنی! فرق زنوزی باش ما این است که تنها فردی است که از جیبش هزینه می کند و نیازی به شهرت ندارد. زنوزی از قبل مشهور بود و این فوتبال است که به زنوزی نیاز دارد. تمام مسئولیتش با من است. آقای خطیر شما غلط می کنی؛ بی شرافت و بی شرم شما هستی!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایلنا، صحبت‌های جنجالی محمدرضا زنوزی علیه علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده با واکنش معاون سابق استقلال روبرو شد و حالا در ادامه این ماجرا، بیات مشاور حقوقی زنوزی جواب صحبت‌های روز گذشته خطیر را می‌دهد.

بیات که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد در واکنش به صحبت‌های خطیرگفت: خطیر فرافکنی کرده و به مردم آذربایجان و زنوزی توهین کرد. زنوزی وقتی ندارد برای این آدم ها بگذارد که پاسخشان را بدهد. اگر من هم صحبت می کنم به خاطر توهین خطیر به مکتب تراکتور و مردم آذربایجان است. تیم‌های وزارت‌خانه‌های مختلف در اموراتشان مانده‌اند ولی زنوزی به تنهایی دو تیم را اداره می‌کند. مردم آذربایجان این را توهین به خودشان می‌دانند. خطیر در زمان حضورش در استقلال با همه درگیر بود از جمله با کاپیتان‌های این تیم. او اخیراً علیه مهران مدیری، علیرضا حقیقی و برنامه دورهمی هم مصاحبه کرد. انگار این حربه‌ای شده است که خطیر دوست دارد در رسانه‌ها باشد. به نظرم باید مکان جدیدی در دادگاه‌ها برای او تشکیل شود. خطیر هر لحظه خواست می‌تواند برود از تراکتور شکایت کند. ما هم استقبال می‌کنیم. معاونت حقوقی باشگاه تراکتور هم با ادله از او شکایت کرده است.

وی با بیان اینکه زنوزی در مصاحبه اش نامی از علی خطیر نیاورده بود، گفت: حرف را اگر وسط بیندازید صاحبش آنرا بر می دارد. زنوزی مصاحبه ای کرد و هرکسی بر اساس عقل و شعورش از آن برداشت می کند. خطیر دیروز ابتدا عذرخواهی و سپس شروع به توهین به زنوزی کرد. آقای محترم! کسی شرافت ندارد که به سردار کارآفرینی ایران توهین می کند! همین الان ده ها هزار نفر از طریق زنوزی کسب روزی حلال می کند.

مشاور حقوقی تراکتور تاکید کرد: خطیر می گوید زنوزی یک شبه به فوتبال آمده است. آقای خطیر! غلط را شما می کنی که به خودت اجازه می دهی به بزرگتر از خودت توهین کنی! فرق زنوزی باش ما این است که تنها فردی است که از جیبش هزینه می کند و نیازی به شهرت ندارد. زنوزی از قبل مشهور بود و این فوتبال است که به زنوزی نیاز دارد. تمام مسئولیتش با من است. آقای خطیر شما غلط می کنی؛ بی شرافت و بی شرم شما هستی!

بیات گفت: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، به جای اینکه این آقا تلاش کند این پول ها در ایران و چرخه تولید بماند برنامه ریزی می کند تا پول ها در بانک های سوئیس بنشیند. از ریاست قوه قضائیه و نیروهای امنیتی خواهش می کنم به این قضایا ورود کنند. الان بحث منافع ملی است نه تراکتور. منافع ملی ایران در خطر است. این اتفاقات یک فساد سازمان یافته است که اگر ریشه اش خشک نشود، می تواند کل ایران را در بربگیرد.

وی ادامه داد: ما با توهین مخالف هستیم. در مصاحبه زنوزی هم توهین نبود ولی خطیر از روز گذشته توهین را شروع کرد. سه روز پیش با خطیر صحبت کردم و بحثمان فنی بود و محترمانه جلو رفت. کسی به شما توهین نکرد. به جای دفاع کردن چرا از این الفاظ استفاده می کنید؟

مشاور حقوقی تراکتور گفت: مصاحبه ای انجام شده و متنش موجود است. هرکسی می تواند هر برداشتی داشته باشد. من و زنوزی مسئولیت نداریم داخل فکر افراد را بررسی کنیم. در آن مصاحبه توهین نشده است.

بیات تاکید کرد: عقب نشینی راجع به مصاحبه زنوزی نکردیم و نخواهیم کرد. حرفهایی که زنوزی زده پابرجاست و هرکسی می تواند برداشتی داشته باشد. راجع به برداشت باید بگویم خطیر کاملا در اشتباه است.

وی با بیان اینکه تراکتور بحثی در پرونده کوین کنستانت و این پرونده خوب یا بد به دادگاه عالی ورزش ارجاع داده شده است، یادآور شد: بحث ما الان استوکس و اروین است. تمام صحبت های زنوزی درباره اروین و استوکس بود. لودوویچ وکیل خارجی ما یک روز به ترکیه آمد و گفت با مستنداتی که شما دارید پرونده این دو بازیکن را جلو می برم. قرارداد خوبی امضا شد. روزی که رای دو بازیکن آمد شوکه شدیم. لایحه این وکیل که برای فیفا نوشته بود را به چند وکیل داخلی و خارجی دادیم. ۵ نفر متفق القول می گویند این لایحه ای که نوشته شده از نظر حقوقی در حد این است که یک نفر چهار ماه به دانشکده حقوق رفته و از این وکیل بعید است.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتور گفت: بازیکنی به نام کوین فورچونه داشتیم. عجیب است؛ پرونده های ما به صورت هدایت شده علیه باشگاه انجام می شود. لودوویچ تحت قرارداد با تراکتور بوده اما حالا می بینیم شکایتی شده و این پرونده فورچونه هم به او رسیده است. چرا باید دو نفری که با هم ارتباط ندارند تمام پرونده هایی که علیه ما است دستش برسد. چه کسی اینها را معرفی می کند؟ اگر فکر کنیم به یکسری نتایج می رسیم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محسن جان انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
رکورد جدیدی از چرت گفتن تو یه مصاحبه رادیویی ثبت شد فکر کنم..
نظرات بینندگان