arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

اعتراض مهران احمدی به سانسور دورهمی: دیگر در هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نمی‌کنم

مهران احمدی (بازیگر سینما و تلویزیون) که چند روز قبل به عنوان مهمان در برنامه دورهمی شرکت کرده بود، به سانسور در این برنامه اعتراض و اعلام کرد که دیگر در هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نمی‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایلنا، مهران احمدی (بازیگر سینما و تلویزیون) که چند روز قبل به عنوان مهمان در برنامه دورهمی شرکت کرده بود، به سانسور در این برنامه اعتراض و اعلام کرد که دیگر در هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نمی‌کند.

او با انتشار عکسی از خود و دخترش در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«این پی‌ام رو بعد از دو روز که دخترم باران با من کلامی حرف نزد براش فرستادم. ادعای فرهنگ با ذات این واژه دو معنا کاملا جداست فقط متاسفم.

سلام باباجانم

بخشی از برنامه دورهمی من و آقای مدیری در مورد فضای مجازی و خطرات این فضا برای نوجوانان بود که کلی راجع بهش حرف زدیم و طبق معمول و متداول صداوسیما متاسفانه این بخش سانسور شد و فقط قسمت پایانی این کلام که من گفتم پدر مادرها حتی جرات نمی‌کنند فرزندانشان را با خودشان از (ترس فضای مجازی) تنها بگذارند پخش شد. این باعث این شد که نازنینی مثل تو مورد هجوم مجازی یک مشت آدم هتاک و بی‌انصاف و کمتر از کم قرار بگیری و من بدتر از تو. البته من عادت دارم و تو هنوز نه که گفته‌اند باید عادت کنی والا باید جمع کنیم و برویم متاسفانه.

گذشته از این ذهن‌های مریض و شیطانی و حسود پر از غرض در جهان ما به فراوانی یافت می‌شوند. اینان چون خودشان به هیچ مطلوبی دست پیدا نکرده‌اند، همیشه در مورد انسان‌های موفق و درجه یکی مثل تو هر کار مذبوحانه‌ای را انجام می‌دهند تا تو را از قله‌های موفقیت پایین بکشند. همیشه بوده‌اند و تا آخر هستند.

گاهی در شکل دشمن و گاهی در شکل دوستان ظاهرالصلاح که البته این دومی خطرناک‌تراند. البته چنان که گفتم در گذر زمان خودت بهتر به این درک خواهی رسید. ولی مطمئن باش که درنهایت آنها بازنده مطلق هستند. مژده و بشارت اینکه قطعا هنوز هستند انسان‌های شریف و پاک‌نهادی که ما تنها دلخوشی‌مان در جهان فعلی به آنهاست.

اینجور وقت‌ها بهتره که آرامش خودت رو حفظ کنی و کنترل اوضاع رو در دست بگیری. من همیشه مراقب هستم که در مورد تو بهترین‌‌ها اتفاق بیفته و از این به بعد بیشتر مراقبم. بازم متاسفم و ازت خواهش می‌کنم قلبت آروم باشه که بهترین‌ها در انتظار توست. از طرف بابا به بهترین باران دنیا.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان