arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

نامه چند باشگاه لیگ برتری به سازمان لیگ: تعطیلی کامل و نیمه تمام ماندن فصل جاری

چند باشگاه لیگ برتری از جمله تراکتور، گل‌گهر، ماشین‌سازی، نساجی و چند باشگاه دیگر با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال خواستار لغو کامل و نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ برتر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالی که حدود دو ماه از تعطیلی مسابقات لیگ برتر می‌گذرد، در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر شروع مجدد مسابقات از ماه آینده به گوش می‌رسد. در همین زمینه نیز قرار است به زودی سازمان لیگ جلسه‌ای تشکیل دهد و تاریخ جدید از سرگیری بازی‌ها به طور رسمی اعلام شود.

در این وضعیت اما شنیده می‌شود چند باشگاه لیگ برتری در اقدامی هماهنگ نامه‌ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده و خواستار تعطیلی کامل و نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ برتر شدند.

باشگاه‌های تراکتور، گل‌گهر، ماشین‌سازی، نساجی و چند باشگاه دیگر از جمله مواردی هستند که درخواست خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و منتظر تصمیم مسئولان مانده‌اند.

در این شرایط و با توجه به دو دستگی به وجود آمده بین باشگاه‌ها برای ادامه یا لغو بازی‌های لیگ، باید دید در نهایت چه تصمیمی از سوی مسئولان سازمان لیگ گرفته خواهد شد.

سیف‌الله‌پور مدیر نساجی، آذرنیا سرپرست باشگاه ماشین‌سازی و دو مدیر از باشگاه‌های تراکتور و گل‌گهر در گفت‌‌و‌گو با تسنیم این خبر را تایید کردند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان