arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان: اگر پول ویلموتس را داده بودیم چرا باید انکار می‌کردیم؟ / مخالف برگزاری لیگ هستیم

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان می‌گوید، این باشگاه دستمزد سرمربی سابق تیم ملی را پرداخت نکرده است. وی گفت: ما اصلا در جریان پرداخت پول نبودیم. شرکت ما یک شرکت بزرگ بورسی است و گردش مالی زیادی دارد. اگر شرکت ما پول داده بود، دلیلی برای انکار نداشت. در این زمینه مدیران ارشد گفتند مدارک منتشرشده کذب است و مسئولان دفتر ما در آلمان هم تکذیب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد جواهری درباره این‌که آیا باشگاه گل‌گهر سیرجان دستمزد مارک ویلموتس را پرداخت کرده است؟، اظهار کرد: ما به هیچ عنوان پولی نداده‌ایم و قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم. باشگاه گل‌گهر هیچ‌گونه ورودی به مسأله دستمزد سرمربی سابق تیم ملی نداشته است. این‌که گفته می‌شود ما پول او را داده‌ایم صحت ندارد. در این زمینه حتی با مدیران ارشد شرکت هم صحبت کردم که آن‌ها هم تکذیب کردند.

وی افزود: ما اصلا در جریان پرداخت پول نبودیم. شرکت ما یک شرکت بزرگ بورسی است و گردش مالی زیادی دارد. اگر شرکت ما پول داده بود، دلیلی برای انکار نداشت. در این زمینه مدیران ارشد گفتند مدارک منتشرشده کذب است و مسئولان دفتر ما در آلمان هم تکذیب کردند.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره موضع این باشگاه برای ادامه لیگ برتر فوتبال، گفت: ما مخالف برگزاری لیگ هستیم. چون بحث بدن‌سازی تیم‌ها وجود دارد و به شش هفته تمرین نیاز داریم. بازیکنان ماشین نیستند و به آمادگی نیاز دارند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان