arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

دمشق: حملات موشکی اسرائیل به سوریه خسارت جانی نداشت

حملات موشکی اسرائیل که بامداد امروز انجام شد با واکنش به موقع پدافند این کشور، خسارت جانی در پی نداشت و اصابت تنها چند تعداد از این موشک‌ها خسارت مادی جزئی در پی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حملات موشکی رژیم صهیونیستی که بامداد امروز انجام شد با واکنش به موقع پدافند این کشور، خسارت جانی در پی نداشت و اصابت تنها چند تعداد از این موشک‌ها خسارت مادی جزئی در پی داشته است.

خبرگزاری سوریه ( سانا ) روز دوشنبه به نقل از یک منبع آگاه نظامی اضافه کرد: ساعت چهار و ۵۵ دقیقه بامداد امروز هواپیماهای جنگنده رژیم صهیونیستی تعدادی موشک از فراز جنوب لبنان به سوریه شلیک کردند که با اقدام به موقع نیروهای پدافند هوایی ما بیشتر این موشک‌ها پیش از رسیدن به هدف در آسمان متلاشی شدند.

این منبع آگاه تصریح کرد که حملات موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه هیچ تلفات انسانی در پی نداشت و تنها اصابت تعداد اندکی از آنها به زمین، خسارت مادی جزئی به جا گذاشت.

خبرگزاری سوریه فیلمی کوتاهی از منهدم شدن موشک های شلیک شده از سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی ارتش سوریه بر فراز این کشور را بر روی خروجی خود قرار داده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) پیش از این از شنیده شدن صدای چند انفجار در آسمان اطراف دمشق خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های این رژیم از آسمان لبنان وارد سوریه شده بودند.

شبکه خبری "المیادین" نیز یکشنبه شب از پرواز جنگنده‌های اسرائیلی در ارتفاع کم در آسمان جنوب لبنان خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه هفته گذشته به شهر تاریخی تدمر حمله کردند که با واکنش پدافند هوایی سوریه راه به جایی نبردند.

بدنبال حمله هوایی اسرائیل در ۱۲ فروردین ماه گذشته به مواضعی در شهر حمص، وزارت امورخارجه سوریه به خاطر نقض حریم هوایی و حاکمیت این کشور توسط این رژیم به شورای امنیت شکایت کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان