arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

فرماندار تهران: بازگشایی اماکن مذهبی در مناطق سفید کرونا

فرماندار تهران گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله و مبارزه با کرونا، مناطق و نواحی براساس میزان بهبودی ها و آمار افرادی که در روز دچار بیماری می‌شوند به رنگ های سفید زرد و قرمز تقسیم بندی خواهند شد و مناطقی که سفید اعلام شوند مجامع مذهبی و بقاع متبرکه در آن مناطق بازگشایی خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عیسی فرهادی در تشریح روند بازگشایی اماکن مذهبی گفت: تعطیل شدن تجمعات مذهبی در ماه رمضان خلاف خواسته مسئولین است اما به منظور کنترل این بیماری موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا هستیم.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد مقابله و مبارزه با کرونا، مناطق و نواحی براساس میزان بهبودی ها و آمار افرادی که در روز دچار بیماری می‌شوند به رنگ های سفید زرد و قرمز تقسیم بندی خواهند شد و مناطقی که سفید اعلام شوند مجامع مذهبی و بقاع متبرکه در آن مناطق بازگشایی خواهند شد.

فرهادی تاکید کرد ساعات بازگشایی پاساژهای تهران پس از بررسی لازم به اطلاع شهروندان تهرانی خواهد رسید و معنای بازگشایی کسب و کار ها، عدم رعایت نکات بهداشتی نیست و الزام رعایت اصول بهداشتی همچنان مورد تاکید است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی از شهروندان خواست تا در این ماه مبارک با نشاط و دور از هرگونه نگرانی و اضطراب و رعایت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان