arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

‌مستند «وعده کلوپ» با روایت فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور در چهارمین همکاری خود با پلتفرم‌های اینترنتی به سراغ مستند وعده کلوپ، تولید شبکه NBC Sport آمریکا رفته است که امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹ در فیلیمو منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عادل فردوسی‌پور در چهارمین همکاری خود با پلتفرم‌های اینترنتی به سراغ مستند وعده کلوپ، تولید شبکه NBC Sport آمریکا رفته است که امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹ در فیلیمو منتشر شد.

در مستند وعده کلوپ، ماجرای تحول چهارساله لیورپول تحت هدایت یروگن کلوپ، جلسات اولیه تمرین، مشکلات خط دفاعی و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند را عادل فردوسی‌پور روایت می‌‌کند.

این مستند با پلتفرم‌های وی‌اودی در روایت محتواهای فوتبالی است که با در نظر گرفتن برنامه کلاسیکو، فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸، روز بازی و وعده کلوپ از ادامه‌دار بودن این همکاری‌های دوطرفه خبر می‌دهد.

یورگن نوربرت کلوپ بازیکن سابق و سرمربی فوتبال آلمانی است. وی در حال حاضر سرمربی تیم لیورپول است. او در میان سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ بازیکن فوتبال باشگاه ماینتس بود که در میان سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ سرمربی این باشگاه بود. وی در خلال این سال‌ها توانست به همراه این تیم به مسابقات بوندس‌لیگا صعود کند.

کلوپ در سال ۲۰۰۸ میلادی به سمت سرمربی‌گری باشگاه بروسیا دورتموند انتخاب شد و به همراه این تیم دو بار قهرمان بوندس‌لیگا شد. از دیگر افتخارات او در این دوره دو قهرمانی در سوپر جام آلمان و یک قهرمانی در جام حذفی بود. او در پایان فصل ۲۰۱۴–۱۵ از سمت خود در این باشگاه استعفا داد و پس از یک دوره کوتاه استراحت، در اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی با قراردادی سه ساله، به عنوان سرمربی باشگاه لیورپول انتخاب شد.

وی پس از چندین سال افول باشگاه فوتبال لیورپول توانست دوباره لیورپول را به همان تیم قدرتمند اروپا تبدیل کند و توانست به همراه با این باشگاه پس از یک نایب قهرمانی در فصل ۲۰۱۷_۲۰۱۸ با پیروزی دو بر صفر برابر تاتنهام به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ برسد و پس از ۱۴ سال لیورپول را برای ششمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بکند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان