arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

مرجانه گلچین: پس از کرونا دیگر هر اثری را نمی‌توان به خورد مخاطب داد

بازیگر سریال «زوج یا فرد» گفت: شخص من به هیچ وجه موافق بازگشایی سینماها نیستم، از نظر من در حال حاضر برای بازگشایی سینماها زود است، حال که اکران آنلاین آثار سینمایی با موفقیت روبرو شده چرا باید با بازگشایی سینماها ریسک بیماری کرونا را بار دیگر افزایش دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازیگر سریال «زوج یا فرد» گفت: شخص من به هیچ وجه موافق بازگشایی سینماها نیستم، از نظر من در حال حاضر برای بازگشایی سینماها زود است، حال که اکران آنلاین آثار سینمایی با موفقیت روبرو شده چرا باید با بازگشایی سینماها ریسک بیماری کرونا را بار دیگر افزایش دهیم.

مرجانه گلچین پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر پیشنهادات خوبی برای بازی در سینما و تلویزیون دارم، فعلاً مشغول خواندن فیلمنامه‌ها هستم تا به امید خدا بعد از پایان بحران کرونا و تعطیلی پروژه‌ها در این آثار حضور داشته باشم. البته به صورت طبیعی من هم مثل سایر بازیگران فعلا در خانه به سر می‌برم و منتظرم تا شیوع کرونا پایان یابد.

وی با اشاره به تاثیر تعطیلات اخیر بر فرهنگ جامعه اذعان کرد: طی سه ماه گذشته و بعد از شیوع کرونا بیشتر مردم در خانه ماندند، این خانه نشینی باعث ایجاد مطالعه در بسیاری از اقشار جامعه شده و از سویی برخی نیز برای گذران اوقات فراغت به تماشای آثار سینمایی از طریق اینترنت نشستند، این عوامل بدون شک ذائقه و نگرش مخاطب را ارتقاء و نسبت به کیفیت آثار تغییر داده است.

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» در همین راستا ادامه داد: شاید پیش از این مردم به دلیل مشاغل بیرون از خانه فرصت زیادی برای مطالعه و یا تماشای آثار سینمایی را نداشتند اما طی این مدت آثار بسیار متنوعی را از سینمای ایران و جهان تماشا کرده‌اند پس باید انتظار داشته باشیم این مخاطبان از این به بعد سطح توقع بیشتری از آثار داشته باشند.

وی در همین رابطه تاکید کرد: سازندگان آثار سینمایی ما حال باید حواس خود را جمع کنند که دیگر هر اثری را نمی‌توان به خورد مخاطب داد، مخاطبان امروز تغییر کرده و باید برای رضایت آنها به تولید آثار با کیفیت بپردازیم، به شخصه اعتقاد دارم که مدیران فرهنگی از این به بعد باید برنامه ریزی بهتری را برای دوران پسا کرونا انجام دهند.

بازیگر سریال «زوج یا فرد» درباره تاثیرات مثبتی که ایام قرنطینه در جامعه و زندگی افراد داشته افزود: دوران قرنطینه خانگی باعث شد تا ما قدر بسیاری از چیزهایی که شاید راحت از کنار آنها می گذشتیم را بیشتر بدانیم، شاید پیش از این ما هر روز نزدیکان و دوستانمان را می‌دیدیم اما در این دوران با دوری از آنها بیشتر از گذشته دلتنگشان می‌شویم.

وی ادامه داد: دوران قرنطینه باعث شد تا ما بسیاری از کارهای عقب افتاده خود را تکمیل کنیم، بسیاری سعی کردیم کتابخوان شویم، فیلم‌هایی که ندیده‌ایم را ببینیم و سعی کنیم بر دانشمان اضافه کنیم، شخص من هم از این قاعده مستثنی نبودم و در ایام قرنطینه خانگی مطالعه کردم و بسیاری از آثار سینمایی که در نظر داشتم را تماشا کردم.

گلچین درباره احتمال بازگشایی سینماها بعد از عید سعید فطر خاطرنشان کرد: شخص من به هیچ وجه موافق بازگشایی سینماها نیستم، از نظر من در حال حاضر برای بازگشایی سینماها زود است، حال که اکران آنلاین آثار سینمایی با موفقیت روبرو شده چرا باید با بازگشایی سینماها ریسک بیماری کرونا را بار دیگر افزایش دهیم؟. به نظر من همچنان باید با جدیت ایمنی و بهداشت را برای ریشه کن شدن کامل کرونا پیگیری کنیم.

میزان

نظرات بینندگان