arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه در روز ۹ اردیبهشت ۹۹

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۳۵ هزار و ۹۱۰ تومان و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۰۷.۱۶ دلار است. بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ( کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز) ربع سکه به قیمت ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۷۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان (افزایش ۳۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ( کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز) ربع سکه به قیمت ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۷۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۳۵ هزار و ۹۱۰ تومان و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۰۷.۱۶ دلار است.

کاهش ۵۰ تومانی قیمت دلار و یورو

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هم امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان و نرخ فروش آن را ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان ارزان شده است. همچنین این صرافی‌ها امروز یورو را ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان خریدند و در مقابل با قیمت ۱۶ هزار و ۹۵۰ فروختند که کاهش ۵۰ تومانی نرخ این ارز نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است؛ هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان