arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

نظر وزارت علوم درباره مدرک سینا کمالخانی: اظهارات کدخدایی درمورد عدم اعتبار مدرک تحصیلی منتخب تفرش، کاملا درست و عین واقعیت است

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم صحبت آقای کدخدایی در خصوص مدرک تحصیلی آقای کمال خانی کاملا درست و عین واقعیت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در خصوص صحبت‌های اخیر سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی سینا کمال خانی منتخب حوزه انتخابیه تفرش و حجت بودن رای و نظر وزارت علوم در تایید یا رد این موضوع گفت: این مساله در حال حاضر در یکی از ادارات وزارت علوم که مربوط به این مسائل می‌شود در حال بررسی است و نظر کارشناسی در این خصوص صادر شده است؛ اما من هنوز نامه را رویت نکرده‌ام و به خاطر حساس بودن موضوع باید از محتوای این نامه مطمئن شوم.

وی ادامه داد: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم؛ صحبت آقای کدخدایی در خصوص مدرک تحصیلی آقای کمال خانی کاملا درست و عین واقعیت است.

کدخدایی خبر داد؛ ارسال گزارش‌هایی درباره مدرک تحصیلی منتخب تفرش به شورای نگهبان
به گزارش تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز طی سخنانی در رابطه با مدرک تحصیلی جعلی سینا کمالخانی منتخب حوزه انتخابیه تفرش گفت: اسناد رسمی به جهت قانونی بودن خود به خود دارای اعتبار هستند و وقتی فردی برای انتخابات ثبت نام می‌کند احراز اسناد اولیه در آغاز، برعهده هیئت‌های اجرایی فرمانداری‌ها و وزارت کشور است.

چنانچه اصالت مدارکی مانند گواهی تحصیلی و مدارک سه جلدی مورد خدشه قرار نگرفته باشد، اصل بر صحت آنها قرار خواهد گرفت و تا زمانی که گزارش خلافی به دست ما نرسد شورای نگهبان سوالی را مطرح نخواهد کرد.

اگر گزارش خلافی نسبت به اسناد به وجود بیاید، شورای نگهبان از سازمان ثبت اسناد و وزارت علوم استعلام می‌گیرد، در رابطه با مدرک تحصیلی هم رای وزارت علوم برای ما حجت خواهد بود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان