arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

تست کرونای ۳۱ درصد از نیویورکی‌ها مثبت بوده است

فرماندار ایالت نیویورک اعلام کرد که طی دو هفته گذشته تست ابتلا به کرونای ۳۱ درصد از شهروندان شهر نیویورک مثبت بوده است. بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به کرونا در این ایالت به بیش از ۳۰۰ هزار نفر رسیده و قرباینان کرونا در این ایالات نیز به بیش از ۲۲ هزار و ۸۶۶ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«آندرو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک روز سه‌شنبه گفت: بیش از ۳۰ درصد از ساکنان شهر نیویورک که تست ابتلا به کرونا داده‌اند، جواب تست آن‌ها مثبت بوده است.

وی در ادامه گفت: «به طور میانگین طی ۱۴ روز گذشته ۳۱ درصد از ساکنان شهر نیویورک که تست کرونا داده‌اند، مشخص شد که به این ویروس مبتلا شده‌اند.»

کوومو در ادامه اضافه کرد: «۳۱ درصد از ساکنان منطقه "لانگ آیلند"، ۲۸ درصد از ساکنان منطقه "مید هودسون" و ۱۷ درصد از ساکنان نیویورک غربی که تست داده‌اند، جواب تست ابتلای آن‌ها به کرونا مثبت بوده است.»

در میان تمام ایالت‌های آمریکا، ایالت نیویورک بدترین وضعیت از نظر ابتلا به ویروس کرونا را داراست.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به کرونا در این ایالت به بیش از ۳۰۰ هزار نفر رسیده و قرباینان کرونا در این ایالات نیز به بیش از ۲۲ هزار و ۸۶۶ نفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا نیز پس از آنکه روز گذشته از مرز یک میلیون نفر عبور کرد، امروز به بیش از یک میلیون و ۲۲ هزار نفر رسیده است. همچنین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا نیز به بالای ۵۷ هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان