arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

کلاهبرداری از یک کارخانه رب گوجه فرنگی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی که با معرفی خود به عنوان مدیر چند شرکت از یک کارخانه رب گوجه فرنگی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی که با معرفی خود به عنوان مدیر چند شرکت از یک کارخانه رب گوجه فرنگی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" گفت: هفدهم بهمن ماه سال گذشته پرونده ای به دادخواهی مدیر کارخانه رب گوجه فرنگی توسط شعبه ششم دادیاری دادسرای ناحیه۶ تهران برای رسیدگی تخصصی به این پایگاه ارجاع شد.

وی بیان داشت : شاکی اظهار داشت، دارای کارخانه رب گوجه فرنگی در یکی از استان های جنوبی است، فردی به نام " اسماعیل " ۴۱ ساله که خود را نماینده شرکت های بزرگ تجاری و اداری از جمله چند شرکت معتبر بیمه ای معرفی می کرد در قرار ملاقاتی که با وی داشتم مقادیر زیادی رب گوچه فرنگی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری و مبلغ معامله را طی یک فقره چک پرداخت کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت افزود : شاکی با مراجعه به بانک متوجه می شود چک بلامحل بوده و متهم نیز از محل قبلی متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در محدوده شهران شناسایی و با هماهنگی های قضائی در مخفگیاهش دستگیر شد.

سرهنگ دستخال در ادامه گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف و به کارآگاهان گفت، با جعل عناوین و منصوب کردن خود به چند شرکت معتبر توانستم شاکی را مجاب به انجام معامله کنم و پس از اینکه محصولات وی را دریافت کردم یک فقره چک بلامحل به شاکی داده و متواری شدم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی و تکمیل پرونده حسب دستور و صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان