arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

گرد وخاک در خوزستان / ادارات و بانک‌های استان فقط تا ساعت ۱۱ فعال اند

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان زمان تعطیلی تمامی ادارات و بانک‌های این استان در روز چهارشنبه به علت وقوع گرد و غبار را ساعت ۱۱ اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان زمان تعطیلی تمامی ادارات و بانک‌های این استان در روز چهارشنبه به علت وقوع گرد و غبار را ساعت ۱۱ اعلام کرد.

کیامرث حاجی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:باتوجه به اخطار اداره کل هواشناسی خوزستان درخصوص ورود توده گردوخاک عراقی به استان ازاواسط تا اواخروقت چهارشنبه و بنا به پیشنهاد این اداره کل وموافقت استاندار ورییس ستادپیشگیری،هماهنگی،وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ، زمان اتمام کار کلیه ادارات، بانک ها و دستگاههای اجرایی سطح استان به جز مراکز امدادی،درمانی،عملیاتی،بخش های دارای نوبت کاری،خدماتی ومراکزآتش نشانی امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۱۱ می باشد.

به گزارش ایرنا میزان گرد و غبار صبح امروز چهارشنبه در شوش به ۳۱۰ میکروگرم بر مترمکعب افزایش یافت و به ۲ برابر حد مجاز رسید.

همچنین میزان گرد و غبار در ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه در شهرستان اندیمشک به ۲۲۷ میکروگرم بر مترمکعب افزایش یافته است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان توده گرد و خاک از عراق در حال نزدیک شدن به مرزهای استان است که بعد از بارندگی در استان انتظار وقوع پدیده ریزگرد وجود دارد.

نظرات بینندگان