arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

چگونه فیلترهای «استوری اینستاگرام» خود را جستجو کرده و آنها را در دوربین ذخیره کنیم؟

شما می توانید به سادگی و با چند ضربه ساده، فیلترها را برای استوری اینستاگرام خود جستجو و ذخیره کنید. درواقع می توانید فیلترها را در اینستاگرام جستجو کرده و آنها را در تنظیمات استوری در صفحه دوربین خود بارگیری کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شما می توانید به سادگی و با چند ضربه ساده، فیلترها را برای استوری اینستاگرام خود جستجو و ذخیره کنید. درواقع می توانید فیلترها را در اینستاگرام جستجو کرده و آنها را در تنظیمات استوری در صفحه دوربین خود بارگیری کنید.

فیلترهای اینستاگرام به شما امکان می دهند جلوه هایی به عکسهای سلفی و فیلم ها اضافه کنید ، که می توانید برای همه دنبال کنندگان خود یا فقط فهرست دوستان نزدیک خود ارسال کنید.

در گالری افکت استوری اینستاگرام ، می توانید دسته ها را مرور کرده یا با استفاده از نوار جستجو ، یک فیلتر را به صورت دستی مرور کنید.می توانید قبل از بارگیری در دوربین خود ، تأثیر فیلتر اینستاگرامی را که جستجو می کنید ، مشاهده کنید. در روزهای ابتدایی ایجاد اینستاگرام ، کاربران فقط تعداد معدودی فیلتر عکس را مشاهده می کردند ، اما این روزها چندان طولانی نشد و اکنون می توانید راه های بی شماری برای تقویت عکس ها و داستانهای اینستاگرام خود بیابید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که گالری Effect را راه اندازی کنید و از بین دسته های موجود انتخاب کنید یا آنها را با استفاده از ویژگی جستجو پیدا کنید.

 

در اینجا چگونگی جستجوی فیلترها برای استوری اینستاگرام آورده شده است:

 

_برای  باز کردن دوربین، به سمت چپ در اخبار مربوط به اینستاگرام خود ضربه بزنید یا روی نماد "استوری شما" در بخش خبرنامه خود ضربه بزنید

_ به نوار منو دایره ای صفحه نمایش دوربین بروید و به سمت چپ بکشید تا زمانی که به گزینه "مرور اثر" ، که توسط یک ذره بین ظاهر می شود برسید

_روی آن ضربه بزنید تا گالری باز شود

_از میان فیلترهای محبوب در صفحه اصلی انتخاب کنید ، یا در قسمت بالا حرکت کرده و دسته ها را انتخاب کنید. علاوه بر این ، می توانید در جستجو در گوشه بالا سمت راست ، روی ذره بین بزنید

 

نحوه ذخیره و بارگیری فیلتر اینستاگرام بر روی دوربین

_ در حالی که در گالری Effect هستید ، روی فیلتری که می خواهید امتحان کنید ضربه بزنید و منتظر بمانید تا صفحه پیش نمایش باز شود.

_ نماد بارگیری واقع در پایین سمت راست صفحه را پیدا کنید و به آن ضربه بزنید تا آن را در دوربین خود ذخیره کنید.

_ هنگامی که فیلتر استوزی اینستاگرام ذخیره شد ، پیکان به یک علامت چک تغییر می کند.

_. روی X  در  سمت راست بالای صفحه پیش نمایش فیلتر ضربه بزنید یا به سمت پایین بکشید تا به گالری افکت برگردید.

_در حین آزمایش یک فیلتر ، می توانید بر روی نام فیلتر در پایین صفحه نیز ضربه بزنید تا گزینه "ذخیره اثر" را انتخاب کنید ، که می توانید برای ذخیره اثر در دوربین خود ضربه بزنید.

 

نظرات بینندگان