arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

دبیرکل AFC: تصویر روشنى از زمان برگزارى مسابقات در آسیا نداریم

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است که هنوز نمى‌توان در مورد آینده فوتبال آسیا و از سرگیرى مسابقات در این قاره اظهارنظر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است که هنوز نمى‌توان در مورد آینده فوتبال آسیا و از سرگیرى مسابقات در این قاره اظهارنظر کرد.

به گزارش تسنیم، «داتو ویندسور جان» دبیرکل AFC درباره شرایط برگزاری مسابقات فوتبال در قاره کهن پس از شیوع ویروس کرونا گفت: اظهارنظر درباره زمان بازگشت به مسابقات قاره‌اى هنوز براى ما ممکن نیست و در این خصوص تصویر روشنى نداریم.

وى افزود: با توجه به شرایط بى‌ثبات کشورهاى آسیایى که حاصل شیوع بیمارى کروناست، نمى‌توان اظهارنظر مشخصى در این خصوص داشت. موضوع برگزارى مسابقات همچنان در مرحله بحث و بررسى قرار دارد و کنفدراسیون در حال رایزنى در این خصوص است و گزینه‌هاى مختلف را بررسى مى‌کند. ما در حال بررسى شرایط به صورت مستمر هستیم تا وضعیت ثبات پیدا کند.

ویندسور جان در مورد برگزارى سى‌امین نشست عمومى AFC و انتخاب اعضاى کمیته اجرایى این کنفدراسیون گفت: AFC در حال بررسى گزینه‌هاى مختلف از جمله برگزارى نشست به صورت غیرحضورى و از طریق ویدئو کنفرانس است، اما تاکنون درباره تاریخ برگزارى آن به جمع‌بندى نهایى نرسیده‌ایم.

نظرات بینندگان