arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

مرگ ۲۴۲ نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

منابع دولتی در ایتالیا از فوت ۲۴۲ نفر دیگر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند. با احتساب آمار‌های منتشر شده، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور اکنون به بیش از ۳۱۵۰۰ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش الجزیره، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز جمعه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۲ نفر دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) جان باخته‌اند.

با احتساب آمار‌های منتشر شده در گزارش جدید آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور اکنون به بیش از ۳۱۵۰۰ نفر رسیده است. ایتالیا از لحاظ شمار قربانیان ویروس کرونا رتبه سوم جهان را پس از آمریکا و انگلیس به خود اختصاص داده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز حدود ۲۲۴ هزار نفر اعلام کرده است. بر اساس گزارش روزانه این نهاد دولتی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۸۹ فرد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا شناسایی شده‌اند و برای دومین بار از اوایل ماه مارس (اواسط اسفند‌ماه) کمتر از ۸۰۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی یک شبانه‌روز در این کشور به ثبت رسیده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان