arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

طرح اسکان فوری جاباما برای شرایط اضطراری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرح اسکان فوری جاباما برای شرایط اضطراری

طرح اسکان فوری جاباما جهت امدادرسانی و فراهم کردن سریع واحد اقامتی به افراد متضرر در جریان حوادث طبیعی همچون زلزله، سیل، آتش‌سوزی و…شکل گرفته است.

همانطور که مطلع هستید، در بامداد 19 اردیبهشت زلزله‌ای به بزرگی 5.1 ریشتر در اطراف دماوند رخ داد و باعث تشویش و نگرانی در میان مردم عزیز استان‌های تهران و البرز شد.

به گزارش روابط عمومی جاباما، با توجه به زلزله‌خیز بودن بسیاری از مناطق کشور و همچنین احتمال بالای وقوع رخدادهای طبیعی دیگر در نقاط مختلف ایران، جاباما، خود را مسئول می‌داند تا در حد بضاعت و با تکیه بر ظرفیت‌های فعلی خود، قدمی در راستای تسهیل شرایط در زمان این وقایع بردارد.

متاسفانه در هنگام  بروز حوادثی همچون زلزله، سیل، آتش‌سوزی و ...، بارها شاهد آسیب و یا تخریب منازل مسکونی هم‌وطنان خود بوده‌ایم و فراهم کردن شرایط اسکان موقت برای این عزیزان به یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بدل شده‌است.

با توجه به این‌که جاباما در حال حاضر، موفق به پوشش حداکثری انواع اقامتگاه در شهرها و روستاهای ایران شده‌است، تصمیم گرفته‌است تا از این امکان در جهت امدادرسانی به افراد متضرر در جریان حوادث طبیعی استفاده کند.

در این راستا، طرح اسکان فوری جاباما جهت انجام پشتیبانی‌های لازم شکل گرفته‌است. در این طرح، چنانچه محل سکونت افراد بر اثر وقایعی مانند زلزله، سیل، آتش‌سوزی و سایر حوادث غیرمترقبه در هرکدام از شهرها و روستاهای کشور آسیب ببیند، تنها کافی‌است تا با جاباما تماس بگیرند.

در اولین اقدام، جاباما اطلاعات تمامی واحدهای اقامتی قابل سکونت را در شهر محل حادثه و یا نزدیک‌ترین شهر به آن جمع‌آوری می‌کند. بعد از آن هتل‌ها، میزبانان محترم و صاحبان اقامتگاه‌ها که عضوی از خانواده بزرگ جاباما هستند، با دراختیار گذاشتن حداکثر ظرفیت پذیرش خود، با جاباما در امر امدادرسانی همکاری می‌کنند.

تیم جاباما به سرعت شرایط اقامت افراد آسیب دیده را در این واحدهای اقامتی فراهم کرده و تمامی هزینه‌های  این امر را متقبل خواهد شد.

ضمن آرزوی سلامتی و آرامش برای همو‌طنان‌ عزیز، چنانچه افراد با رخدادی مواجه شده و نیاز به استفاده از طرح اسکان فوری جاباما پیدا کردند، تنها کافی است با شماره 02143900900 از طریق تلفن و شماره 09307325315 از طریق پیام‌رسان واتسپ با جاباما تماس بگیرند.

تیم پشتیبانی جاباما سریعا اقدامات لازم را برای اسکان موقت افراد  پیگیری خواهند کرد.

نظرات بینندگان