arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

از مرگ کودک ۱۴ ماهه در عسلویه تا دستگیری زمین‌خوار شهرستان دیّر

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: واژگونی خودروی سواری "سمند" در محور "گناوه- دیلم" دو کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: واژگونی خودروی سواری "سمند" در محور "گناوه- دیلم" دو کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ جابر پاپری درباره این خبر اظهار کرد: روز گذشته خبر واژگونی یک دستگاه سواری "سمند" در محور "گناوه-دیلم" به پلیس راه اعلام شد.

۲ کشته و ۴ مجروح بر اثر واژگونی سمند

وی ادامه داد: با حضور عوامل انتظامی و پلیس راه در محل حادثه، مشخص شد دو نفر از سرنشینان این خودرو که یکی از آنها کودک یک و نیم ساله بود به علت شدت جراحات وارده در محل فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: راننده به همراه سه نفر دیگر از سرنشینان مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

خفگی کودک ۱۴ ماهه در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از خفه شدن کودکی ۱۴ ماهه در مخزن آب در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خفگی یک کودک ۱۴ ماهه در منزلی در روستای "چاه مبارک" و انتقال وی به بهداری محل، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بهداری و اعزام به محل حادثه مشخص شد یک کودک ۱۴ ماهه در حین بازی در اثر غفلت والدینش به داخل مخزن آب خروجی کولر گازی که در منزلشان بوده افتاده و خفه می شود.

به گزارش پلیس بوشهر، این مقام انتظامی تصریح کرد: علی رغم حضور عوامل اورژانس و انتقال کودک به بیمارستان، متاسفانه جان خود را قبل از رسیدن بیمارستان از دست داده بود.

سرهنگ فتاحی یادآور شد: شهروندان عزیز توجه داشته باشند که لحظه ای غفلت، می توانند حوادث تلخ این چنین را رقم بزند.

کشف سوخت قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده در روستای شیرینو خبر داد.

سرهنگ رهام رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت با دپوی مقادیر گازوئیل در کمپ های کارگری مستقر در شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس محل دپو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان، ارزش محموله مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۱۴۰میلیون ریال عنوان و تصریح کرد:در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی معرفی شد.

زمین خوار شهرستان دیّر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان "دیّر" از آزادسازی بیش از ۲ هزار متر مربع اراضی ملی از دست متصرفان در شهر "دوراهک" خبر داد.

سرهنگ مهدی نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی "دیر" با رصد اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی واقع در شهر "دوراهک" توسط فردی سودجو این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و تحقیقات میدانی و دعوت از نماینده منابع طبیعی به عنوان سازمان شاکی و اظهارات و مدارک مورد نیاز مبنی بر مالکیت بر این اراضی با کارشناسی زمین های مورد نظر توسط کارشناسان اداره ثبت اسناد و اخذ جوابیه استعلامات و کارشناسی انجام شده مشخص شد، متهم اقدام به تصرف غیرقانونی ۲ هزار و ۹۷ متر مربع اراضی ملی به شیوه و شگرد شخم زنی کرده است.

فرمانده انتظامی دیّر با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

توقیف ۱۱ میلیارد کالای قاچاق در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان "دشتستان" خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، در یک عملیات موفق، ماموران انتظامی در محور خروجی شهرستان "دشتستان" به استان فارس، حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون ایسوزو با احتمال حمل بار قاچاق مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از توقف و بازرسی از این ۲ خودرو، ۲ هزار و ۸۹۷ عدد سیستم صوتی خودرو و یک تن و ۸۴۰ کیلوگرم گردو قاچاق که در حال انتقال به یکی از استان های همجوار بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش این ۲ محموله ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در همین رابطه ۲ خودرو و ۲ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان